Blog Dostlarım

9 Mart 2012 Cuma

kombin önerisi

Herkese merhabalar dostlar
benim sizin fikirlerinize ihtiyacım var arkadaşımın nişanı olacak inş gerçi daha çoooook var banada oyun cıktı:) uğraşıp duruyorum aslında bu kombin fikrini ayşenur la monde adlı blog sahibesine sormamla başladı kendilerininde burdan cevap vermesini umut ediyorum:)gömleğin rengi olduğugibi çıkmış ipek oldukca dökümlü bir gömlek severek aldım. eteği ise burdada size sormuşum:) rengi krem mı desem ucuuuuk pembemi desem yoksa ucuuukk yavru ağzımı desem bilemedim.öyle bir etek şimdiii bunlarla birlikte nasıl ne renk bir eşarp,nasıl bir ayakkabı,nasıl canta ve nasıl takılar kullanılmalı birde aşağıdakı ceket olurmu bunlarla olmazsa ne olur başka ne giyilebilir üstüne.evetcanlarım siz olsanız nasıl kombinlerdiniz yorumlarını benım için çok kıymetli unutmayın
herkesi ALLAHA emanet ediyorum.
































9 yorum:

  1. BEN OLSAM SİYAH ETEKLE KOMBİNLERDİM CANIM CEKETİ.SIYAH CANTA VE ETEKLEDE GÜZEL OLABILIR

    YanıtlaSil
  2. evt ceket belkı daha baskın bi renklekombinlene bilir ama etekle gömlekle ne giyeilirimkinee.ceket olmasadaolur

    YanıtlaSil
  3. merhaba canımm =) bluzun gayet güzel ve herseyle kombinlenebilir..
    Zaten bağlamalı bluzler bu ara çokk moda =) öncelikle düğün ne zaman ?
    açık renk etek bu havada biraz yazlık kalabilir.. Bluz mavi anladığım kadarıyla lavivertle kombinleyebilir eşarbını çok canlı renklerde ( yada düz renk şal ) kullanabilirsin . Böylece giysin zarif ve sade kalır .
    . Eğer iç mekanda kalıcaksan bluz etek oturabilirsin senn için sorun olmıcaksa ama ceketle kalman gerekirse yine lacivert bir ceket kullanabilirsin.
    Yada siyah etek gri ceket ve bluz giyersin .. mesela ben takım giymekten hiç hoşlanmamm bu yüzden en fazla 2,3 renk karıştırıyorum :P
    Umarım yardımcıolabılmısımdır.. İstersen nursstyle@gmail.com ' dan maıl atabılırsın . daha detaylı konusuruz.. sevgiler

    YanıtlaSil
  4. etek tek başına tamam da, bu bluzla olmamış, etek çok açık renk gömlek koyu. Mor gibi gömlek galiba, daha koyu renk ile kullanabilirsin. Neyin var tam bilemedim ama. Yeşil etek ile yeşil şal ve mor gömlek de güzel olur.

    YanıtlaSil
  5. Sizlerin su kombin olaylarini gordukce kendi dolabima baktikca nayiiir nolamaz birseyim yok diyorum :p ceket cok sik bencede siyah etekle kombinlemelisin fatmacim ;)

    YanıtlaSil
  6. yok cnm mor değil çıkmamış renginde ilk rsimde biraz kacivert gömlek parlement mavisi gibi :(

    YanıtlaSil
  7. ama ben o eteği giymek istiyorruuuuumm:)benım başkaklasik eteğim yokkı.gerçi buda çok klasikdeğil barem akşam eşime üstimde resim çektireyim. daha net belli olur

    YanıtlaSil
  8. etek bluz süper cnm yakışır arkadaşıma :)

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz.