Blog Dostlarım

20 Ocak 2013 Pazar

Karışık post..

Merhabalar...Bugün karışık bir post yazayım istedim.Nasılgüzel demişmiyim:))ıyyy

Bugün böyle yeşillikler içinde kahvaltı yaptık.öncedendaha sakın oılurdu son zamanlar maalesefki kalabalık oluyo.sakın ortamlar tercihimdir herzaman..Son diktiğim ceketimi giydim ve bana yakışmayacağını düşünerek almadığım şalı mecbur kalınca aldım ve sevdimde.
Güneşli birgüne uyanınca insan rengarenk giyinmek istio kı burenkleri ilkdefa birleştiridm bunuda sevdim:)


Paşama diktiğim montun duruşuda böyle biraz büyük oldu seneyede giyer artık .



Paşam poz vermeyi çok sevdi ,"çek anne çeekk" deyip bakmak istiyo resmine..
Günün sonrasında bi kaçamak  yapıp ,paşamı kayınvalıdeme bırakıp sinemaya gittik ama malesefki seanslar doluydu bekleyemedik:(yanı anlayacağınız kaçamadık.

Tabii boş geçirirmiyim attık kendımızı sahile kahvelerimizi içtik,sohpet ettık,hayaller kurduk,oğluşu özledik ve ona koştuk:)
Sonaaa arkadaşlarla kaçamak yaptım.

Fena halde peynirlere dadandım..

Karyağınca bizde kara dokumduk..

Heran poz verme modunda.gayet ciddiyetle


Başbaşa kahvaltılar yaptık..


eşe süpriz yapayım demiştim tüm   aprtmana yetecek kadar sürpriz mısırım oldu:)elimin  ayarı pek yoktur,

Benden haberler bukadar...

SEVGİLER

10 yorum:

  1. ne kadar güzel insanın sevdikleriyle beraber vakit geçirmesi :)

    YanıtlaSil
  2. Buu minnaaak çok tatlı yaa maşallaaah :)

    YanıtlaSil
  3. canım sende oğluşunda çok tatlı...
    Allah nazarlardan saklasın...

    YanıtlaSil
  4. haberler guzel/
    kombinin de guzel olmus

    YanıtlaSil
  5. mont harika ,2 sene degil kaç sene bile giyilir mont ,güle güle giydir gezdir .:)

    YanıtlaSil
  6. kabanınızın kumaşını yeni görünce kabanınızıda diktiginizi fark ettim :)yeni gördügüm için güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  7. çoookk teşekkürlerr.sizin gibi usta terzilerden böyle güzel şeyler duyunca acayip motive oluyorum..sizdende çokşey öğrendiğimi söyleyebilirimm.çokteşekkürler

    YanıtlaSil
  8. Kabanlar hee vallahı bravo,fatmabutik aç diyorum tiye alıyorsun beni netten satış yapanlar senden çok iyi sanki :) Daimi müşterin ben olurdum herhalde :)

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz.