Blog Dostlarım

17 Mart 2012 Cumartesi

Evlattt..

Her bebekle birlikte birde anne gelir dünyaya...

Tüm anneler çok şanslı iyiki benım evladımsın diyodur herkes evladı için.Anne olunca nasıl değişiyo dünyaya bakış açısı insanın şaşırıyorum hala,nasıl başına buyrukken böyle fedakar bir varlıga dönüşüyoruz,nasıl sevgiyle dolup taşıyo kalbimiz,genişliyo resmen


benım kuzum ,canım ,aşkım, bitanem ,paşam seninle birlikte tekrar doğdum ben anne olarak geldim tekrar dünyaya,illk anlamadım ne olduğunu nasıl bir sevgiye düştüğümü senle yaşadıkca gözlerine baktıkca anniiiiiiiiii diye seslendikte ,sımsıkı sarılıncaaa.ıslak ıslak öpümce ,yok bir çocuk böyle güzel öpemez diyorum herdefasında böyleee bastıra bastıraaa sıkı sıkı öylesine içten saf.sevgi dolusun bitanem canım oğlum,en çok öpmelerinive bana sıkı sıkı sarılmanı seviyorum son zamanlar da bana fazla düşkünsün,beraber uyuyor beraber uyanıyoruz anniii geyyyyyy diyosun her gittiğin yere,içim eriyo paşaaaam hep yanındayım ne olursan ol,ben annenim seni karşılıksız bir sevgiyle seviyorum.ALLAHIMA binlerce şükürler olsun senı bana beni sana babamızıda bize bağışlasın. AMİN.


Üstünde"babam şahane gerisi bahane" yazsa da biliyorum annen senin aşkın:)))(kıskançç anne)
banada çiçek aldııııııııınn ilk anneler günün:)

Burdada 1 aylıksın bebeğim ilk günden beri geziyosun bu yüzdenmi sokakları bukadar sveiyosun acep:) Sonra büyüdün annene yardım ettin





İtiraf edeyim kız çocuklarını çok severdim.:)ama sen varyaaaaa en güzel hediyesin.ominik ellerini yerim.evdeki en büyük yardımcım.





ALLAHIM isteyen herkese bu sevgiyi yaşamayı nasip etsin









13 yorum:

  1. Oy oy masallah kucuk adama. ne guzel yazmissiniz her bebekle birlikte bir de anne geliyor dunyaya bayildim bu cumleye
    oglunuz coksansli onu cok seven annesi var ne guzel...

    YanıtlaSil
  2. maşallah küçük paşaya çok tatlı yazınızı okuyunca imrendim resmen 3 yıllık evliyim hala korkuyorum anne olmaya uzaktan bakınca pek eğlenceli gibi görünmüyor fakat hissetmek çok farklı galiba

    YanıtlaSil
  3. Allahcc nazarlardan saklasın. Hayırlı evlat olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  4. ay maşallah yerim ben seni ama,
    allahım bağışlasın inş.
    analı babalı büyütsün rabbim
    hayırlı pazarlar,
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. bizim EV:Çok teşekkürler bütün çocukların anneleri evlatlarını çok seviyodur eminim.doğumdan sonra bu sözün doğruluğunu kanıtladım:)

    DELANCEY:Evet gerçekten zor sorumluluk istiyo annelik ama ben inanıyorumkı zamanı gelince ALLAH kalbine sevgisini koyuyor.bende hiç düşünmezzken seldi kalbime sevgisi..

    VuslaT:AMİİN inş hepimizin çocukları.

    Kübra'nın GÜNLÜĞÜ:çok saol canım.ALLAHIM sanada nasip etsin inş.

    ALLAHA EMANET OLUN

    YanıtlaSil
  6. Evlat sevgisinin uzerine baska bir sey tanimam. Rabbim yavrunla guzel bir omur gecirsin. Onlarsiz koymasin bizi

    YanıtlaSil
  7. RABBİM ONU SIZE BAGISLASIN CANIM ARKADASIM..AMA BENDE YİYEBILIRMIYIMM O MINIK ELLERIIII=)

    YanıtlaSil
  8. aminnnnnn inşallah, Allah bağışlasın...

    YanıtlaSil
  9. cnm maşallah paşana allah size bağışlasın daha nice güzel günler yaşarsınız inşlh
    bu arada ben yatıyom bi bloga gelde geçmiş olsunde bacım öptm çok allaha emanet

    YanıtlaSil
  10. maşallah..darısı bize artık :)

    YanıtlaSil
  11. ye tabii yaren teyzesi.amin.allahım sanada nasip etsin.

    Swotpisces saol canım

    Hatice Karadayi:saol bacım geliyorum

    saol canım hayırlı evlatlar nasip olsun hepimize

    YanıtlaSil
  12. (DOWNLOAD) $12,234 in 2 months Gambling Robot?

    Let me get it right.

    I don't care about sports. Never cared less.

    I tried every thing from forex & stocks to internet advertising and affiliate products.. I even made some money but then lost it all away when the stock market went south.

    I think I finally found it. Grab It Now!!!

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz.