Blog Dostlarım

26 Mart 2013 Salı

Son diktiklerim...



Merhabalar dostlar...

Bugün tamamladığım gömleğimle başlıyım.bicerken detaylı anlatmak istiyorum aslında ama  paşada fırsat buldukca kacamak zamanlarda biciyorum.nekadar cavuk bitirirsem kar:)
Ne zor şartlarda dikiyorum görüyormusunuz.....

Gömleğime gelirsek kumaşı krep dümdüz tamda benım istediğim gibi kumaşı göstermeli kendını modelinden önce..tamdaböyleoldu gömleğim..


 Buda detay buyakayı hiç sevmezdim nedense şimdilerde herşeye gömlek yaka ekleyesim var.

 Buda ilk erkek yaka denemem çokgüzel olmadı amagenede üzerimde göreceksiniz..idare edicezartıkın..

 havalar ısındıkca astarlar kalkıyo bendede overlok olmadığı için bu yöntemi denedim uğraştırıcı amasonuçtan memnunum
 İşte böleeee buseneki favorilerim tunik gömlekle ceket....Şimdi elimde bitmek üzere olan bi kap var..onuda bidahakı  yazıyainş..

selametlee..
 

25 yorum:

  1. çok hoş olmuş iyi günlerde giyinin:)

    YanıtlaSil
  2. Gömleğine bayıldım cnm ellerine sağlık,kumaşı da çok kalite duruyor
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoksaolasın.evt gerçektende çokgüzel bir kumaş bazen düşüyo elime böyle severek diktiğim kumaşlar:)

      Sil
  3. elinize sağlık, huzurla giyin...

    YanıtlaSil
  4. 1. tuniğini çok beğendim :)
    bence model harika...
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  5. Tuniğe bayıldım bence birde bebe yakalısını dikmelisin oda çok şık oluyor güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  6. çokteşekkürler.evt biara bebe yakaya dadanmıştım.ozamanlar dikemiyodum gene denemeli:)sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Tunik bu yıl çok fazla var olan modellerden genç kızken giyerdik biz geri gelmiş:)Tabi ben yaşlı oluyorum şimdi;)
    Cekete ingiliz dikişi yapmışsın biyeyle de temizleyebilirsin hem daha profosyonel hemde temiz olur canım.
    Ellerine sağlık keyifle huzurla git birde zayıfladın mı sen daha bir ince geldin gözüme:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol ablacım:) biye nasıl yapılıyo bilmiyorum:( müsaitolursan bana gösterirmisin...çok sevinirim..

      aslında zayıflamadım :( ama bunu duymakta çokgüzelll

      Sil
    2. Elbette bilirsin zaten ya bildiğimiz biye,4 cm verev yada kumaşın eninden kestiğimiz parçayı ütüyle iki kenarını katlayıp sonra ortadan boyuna katlayarak hazırlıyoruz ya işte onu dikiş paylarına dikiyorsun ben bi cekette yapmıştım
      http://istezeynep.blogspot.com/2011/09/beyaz-ceket-frfrlkulplu.html

      bunda bak istersen.Hım yine istersen anlatırım sana görselli canım.

      Sil
    3. çoook teşekkürler .çokiyi geldi enkısa zamanda deneyeceğim.hep korkuyodum biyeden hala tereddütüm var ama.denemedenbilemeyiz dimi:)saol

      Sil
  8. Ellerine sağlık çok güzel olmuşlar:) iyi günlerde giyin

    YanıtlaSil
  9. Gömleğin çok güzel olmuş .Sanada çok yakışmış.Hayırlı günlerde giy inşallah.

    YanıtlaSil
  10. oohh ne güzel pantolon üstüne..
    bu boy hazır bulması zor oluyo..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evt bende bulmaktazorlandığım şeyleri dikmek için başladım artık hazır almıyorum:)

      Sil
  11. Çok tatlı yaaaaa
    bende böyle bişiler dikmek istiyorum.
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler..kesinlikle dikilmesi gerekenbimodel çokrahat

      Sil
  12. Gömleğini herkes beğenmiş benim gibi :) Beline başka renkte bir kumaş kemerlede çok güzel durur kanısındayım.Ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoksaol cnm.denedim kemerlede güzel durdu.mutlaka deneyeceğim

      Sil

Düşünceleriniz.