Blog Dostlarım

16 Aralık 2011 Cuma

Bir tuhaf gelin

Herkese merhabalar;

Gecen gün gelinliklere bakarken buldum kendimi sonrada daldım gittim 4 sene önceye( ne çabuk geçiyor zaman ) abartıdan nefret eden biri olarak biraz fazla abarttım abartısızlığı gelinsin sen ya azcıkta abartı ver ne olacak şimdi olsam ohoooooo abartırdım vallahi.altından nefret ederdim mesela babam kuyumcu olduğu halde hiç altın takmadım bekarken düğün alışverişindede zorla aldılar valla alanlara bozulunca değer kaybetmeyen bilezik alın diye tembihledimJtakmıcamya.yüzüklerimi en düzünden takımımı en minikinden aldımJ şimdi olacaktım gelin.
Gelinliğime gelince hiç bakmadım modellere bir model görmüştüm tamam o olsun dedim pek alakalı bişi cıkmadı ortaya ama hiç umrumda olmadı anneme bıraktım her şeyi annem rizede ben istanbulda yaptık hazırlıkları.kınayı düğün gibi yaptık salon tutuldu düğünden 1 gün önce gördüm salonumu öyle benim gibi kararsız bi insan nasıl olduda hiç kafaya takmadan anında karar verdi bilmem ama okadar eğlendimki düğünde oynadımda oynadım kaynanamla karşılıklı döktürdük.takı takıcaz iğne yokJ gelen çiceklerden cıkartıp takıldı paracıklar,tam konvoy yapılmış korna bozulur,gelinliğim yırtılır (ki istanuldada giyilecek) orkestra Cengiz calıyo başka bilmiyolarmış onla dans ettik kim ayarlamışsa, pasta yok unutmuşuz gerçi annemler tatlı yapmışlardı yemekli olduğu için ama ne bilem ohooo neler eksik hiç bir şeyde umrumda olmadı.unuttuğum çok şey oldu herkes şaşırıyo bana ama ben mutluyum gerisi boş .varsın her şeyimiz eksik olsun.aslında çok daha maceralarım var.artık aklıma geldikceJ

Buda resmimiz tek resim bile çekmemişim yaa aklımdaydı unuttum,ama resimleri çekerkende çok eğlendim valla güzel günlerdi hiç huzursuzluk olmadı.özledim o günleri.Necabuk geçiyor zaman


Burdada dağılmışım artık.





Buda kınam kınamda iki kere oldu bu sonuncusu üstümdede annemin bana diktiği namazlık var:)ananem bile başka bişi giysenya dedi.



Eşimle tanışmamız çok tesadüflerle oldu , kısmet olunca hayat bişekilde bir araya getiriyor.hiç evliliği düşünmedim bir anda tanıştım eşimle ve şükürler olsun bir an bile pişman etmdi beni.Allah ondan razı olsun.
Evlilik ikinci bir hayat gibi Allahım herkese mutlu, huzurlu ,sevdiğiyle bir evlilik nasip etsin.

AMİİNN.




8 yorum:

  1. Amin amin amin :) Okudukça bende nişanda yaşadıklarıma benzettim. Bende kendimden beklemezdim ama hiç bi aksiliği umursamadım hayret insana değişik bi ruh hali geliyor heralde :)
    Mutluluğunuz daim olsun.

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle ben canımı sıkarın normalde aksaklıklara ama sanki sakinleştirici almış gibiydim.mutluluktan galiba.ama hiç bişey o güzel günü kötü hatırlamaya değmez.evlenmemiş olanlara tavsiyemdir.kendiniz için umursamayın hiç birşeyi herşey geçiyor anılar kalıyor

    YanıtlaSil
  3. Allah ömür boyu mutlu etsin canim..pek güzel bi gelin olmussun..
    benim dügünümdede hersey öyle aceleye ve oldu bittiye gelmiski,simdi bi bakiyorumda ne cahilmisim,hic biseyden haberim yokmus sanki,simdi evlenenlere bazen imreniyorum,ama bende cok takmam bunu kafaya,ben mutlu olayimda gerisi teferruat:P

    bu arada tatlim bende mimin var,bi bak istersen ok:)

    YanıtlaSil
  4. benim gelinliğim daha da sadeydi yine seninkisi işçilikliymiş :) olsun tesettüre sade gelinlik daha edepli bence.

    YanıtlaSil
  5. Allah mutluluğunuz daim etsin inşallah. Ama gelinliğin çok hoş. Sanada çok yakışmış maaşallah.

    YanıtlaSil
  6. iki cihanda da saadet nasip etsin mevlam mutluluğunuz daim olsun..

    YanıtlaSil
  7. yorumlarınız iyi dilekleriniz için çook teşekkürler .ALLAH herkesin mutlulugunuzu daim etsin

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz.