Blog Dostlarım

22 Mart 2012 Perşembe

Anneler yardım...



İki gündür oğluşumda bende hastalıktan kırılma noktasındayız,dün yattığım yerden hiç kalkamadım yerde yattım oğluşta ara ara yanıma geldi yattı,kalktı çizgi flim izledi oda salya sümük ama maşallah enerjisinden bişi kaybetmedi annesi gibi olmadı şükür.






asıl zor olan çocukla hasta olmak kendi ihtiyaçların bi yandan,bir yandanda çocuğun ihtiyaçları .hiç birini yapamadım tabii açbiilaç yattık (garibiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim)






hastalık bir yandan yorarken bir yandanda paşanın yemek sorunu asıl darbeyi vuruyor bana çocuk iki gündür pilav yiyo sadece yoğurtta sevmiyokı faydalı bişi gitsin midesine pilavdan başka bişeye açmıyo ağzını öğle akşam pilav yenirmi yaaaa piyaawwww diye dolanıyo evde.evet tecrübeli anneler yardım edin bana neolur ne yemek yapsam ben bu pilav canavarına,yemek konusu en çok canımı sıkan durum,hep aynı şeyleri yemekten bıktı garibim:((şehriye çorbası yaptım pilav diye yok dedi:(böhüüüüüüüüüüüüüüü ağlamak istiyorum



13 yorum:

  1. oy oy kıyaamam size ya çok geçmiş olsn canım benm rabbm şifa versn ikinizede :(

    YanıtlaSil
  2. saol canım benım.ALLAH razı olsun

    YanıtlaSil
  3. GEÇMİŞ OLSUN CANIM ALLAH ACİL ŞİFALAR VERSİN

    YanıtlaSil
  4. kıyamam ben size
    yakında başlıycak seninki çubukla yemeye:)
    ablacım benim yiğenim de aynı pilayyy istiyor sadece,
    işte yarışla yok ben yedim sen yedin ile az da olsa yiyor cimcime,
    allah kolaylık versin,
    yemeden iyileşemez ki,
    en kısa zamanda iyileşin inş.
    hayırlı akşamlar, sevgiler

    YanıtlaSil
  5. gecmis olsun , allah sifa versin...

    YanıtlaSil
  6. ÇOk geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin...

    YanıtlaSil
  7. Pilavın içine krem peynir eritin, pilavı tereyağlı yapın, suyunu da sütle karışık ekleyin. Köfte sevmez mi? Bizim kız domates çorbası çok sever ben de bulduğumu atarım içine :)Blenderdan geçiririm. :) Geçmiiş olsun

    YanıtlaSil
  8. herkese çooook teşekkürler yorumlarınız iyi dilekleriniz için

    krem peynir eritmek aklıma gelmemişti gerçi peynir yemiyo:( tadını anlarmı bilemedim.domatesler domates değiilki mübarek:(et suyuyla yapıyım en iyisi severdi bir zamanlar köfteyi ama kaşıkta pilav haricinde bişey görünce ağzına koymuyo:((((bugün mantıo yedi

    YanıtlaSil
  9. Allah şifa versin size. Geçmiş olsun.Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Sebzeli pilav yapabilirsiniz. patates havu. dolabınızda varsa bezelye...

    kıymalı pilav yapabilirsiniz...aklıma gelenler bunlar..

    YanıtlaSil
  11. vuslatcım saolasın

    havva haklısın yawww sebzeli denemeli kıymalıyada bakıımm.inş yer.saol canım.yemekkonusunda çok beceriksizim.hep aynı şeyleri yemekte bıktı oğlum.

    YanıtlaSil
  12. canım geçmiş olsun ya benden sizemi bulaştı ne :P ya yemek konusunda ben nediyim bilemedim çünkü benimkilerin öyle bir problemi olmadı canım ya sen bulursun inşlh bişeyler çok öptüm

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz.