Blog Dostlarım

16 Ocak 2013 Çarşamba

Neler diktim?


Merhabalar.İnsan yazmayınca paylaşmayınce özlüyor gerçekten...bağımlılık yapıyo buralar..
Son zamanlar diktiklerimi paylaşmak istedim..Bakalım begenecekmisiniz..

Bu oğluşun montu biraz büyük oldu amaseneyede giyer artık:)ama çok yakıştı adamıma..

Mevsimlik bir hırka severek giyeceğimden eminim.bazen dümdüz şeyler ensevilenler olabiliyor..


Dümdüz demişken yakasına böyle işleme yaptım taşlarla .hem esnekliğini alsın yakanın hem şıklık katsın diem..ben  begendim:)



EEsaga bak pelerin sola bakpelerin  daha fazla kayıtsız kalamadım.çocukla kullanması hernekadar zor olsada sevdim.


Bu uzun ceketimde bugün bitti bir öncelki postumdakı kumaşlarımdan .aslında ben penssız dümdüz bişi istiyodum annem penste olsun deyince sonuç böyle oldu.kumaşı tuvit kumaş.


Buda arkası,illa biyerlerine bişey kondurmadan edemiyorum.:)seviyorum bu ayrıntıyı.ama ilk yapışım..kafamda modeller ucuşuyo.:)farklı başladı bu hafta benimiçin .bugün normale döndük:)evdeyim..yarın hava güzelse planlarım var.arada gezmekte gerek dimi.
artık vitrinlere bilem model bakmak için bakıyoruum.
Annem bugün itiraf etti,senden hiç umudumyoktu güzel dikiş dikeceğinden diye,sıkıntılı  bir yapım olduğu ,durduğum yerde duramadığım için heralde.aferin sana dedi heheeheh.
Aslında benımde hiç umudum yoktu ben yapamam diyodum.herşeyin başı gerçekten istemek.ve severek yapmak.
SEVGİLER

32 yorum:

  1. Ayyy ben kumaşları yeni görmüştüm sen yapmışsın bile mavi pelerine bayıldım kırmızıyada harikasın sen ellerine sağlık canm

    YanıtlaSil
  2. Hepside çok güzel ellerine sağlık, fakatt ısrar ediyorum biraz sabır göster de şunları tek tek detaylarıyla paylaş olmaz mı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))saolasın.detay derken bilemedim yakın resimler mi?
      mesela yakayı yakından cekim gibimi.yoksa dikiş detaylarımı...

      Sil
    2. Hepsini canım zira çok fazla talep geliyor bana daha fazla detaylı fotoğraflar paylaşın neden yerli blglarda yok gibi o kadar çok mail alıyorum ki..

      Sil
    3. tavsiyen için çoookteşekkürler. dahadikkat edecem inş.

      Sil
  3. pelerinine bayıldım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. ooooooy oooy oooooy yine çok güzel ciicler dikmişsin...
    ellerine sağlık canım.......

    YanıtlaSil
  5. hepsi çok güzel. ben de kış bitmeden bir pelerin dikeceğim inşlh..keşke fotolar düz olsaydı boynum ağrıdı bakmaktan:))
    son kabanın kalıbı hangi dergiden ??? ben de benzer bi kaban dikmek istiyoruum, cevabını bekliyorum:) tekrardan ellerine sağlık hepsi süper:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. begendiğine sevindim..kusura bakma bidahakıne düzeltirim sonradan anladım baknmanın zorluğunu:))

      kabanın kalıbı biraz karışık aralık sayısında numarasını hatırlamıyorum bı üst var mavı polar önden yarıya kadar fermuarlı dümdüz.onun üzerinden bicip ortadan pens açtım.kalıplarla ounamayı seviyorum..eminim sen dahagüzelinı yaparsın

      Sil
  6. Şunu çok beğendim diyemiyorum çünkü hepsi birbirinden güzel olmuş ellerine sağlık güzel günlerde giy canım

    YanıtlaSil
  7. maşallah size ne güzeller acaba bende bir gün böyle şeyler dikebilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende aynen bu cümleyi kurmuştum tam 1sene önce:))
      sevgiler

      Sil
  8. hepside birbirinden güzel elinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. bloğunu henüz keşvettim çok beğendim bundan sonra takipçinim:) pelerin harika gözüküyor yakası taşlı mavi elbiseye bayıldım.bi kadının kendi kıyafetlerini dikmesi ne güzel.hemde karlı bir iş:) o beceri bir bende yok:) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz.kesinlikle süper bişey kendı diktiklerini giymek.ama asla yokdeme.denemeden bilemezsn:)
      sevgiler

      Sil
  10. elinize sağlık bendede yok böyle beceriler..

    YanıtlaSil
  11. oh maaşallah seri üretime geçmişsin tatlım hepsi birbirinden güzel olmuş,ellerine sağlık
    bende bekleriim :))

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz.