Blog Dostlarım

19 Mart 2012 Pazartesi

hafta sonu

Herkese merhabalar...

Hafta sonları ne cabuk geçiyo anlamıyorum.göz acıp kapadım bitti pazartesileride eşime okadar alışıyorumkı poşlukta gibi oluyorum.neyse yapacak bişey yok:)

cumartesi günü pendiğin pazarı varaslında pek gitmem ama bi değişim yapmam gerekiyodu paşamda uslu durunca güzel geçti.değişimimi yaptım,eşim sebze bölümüne yol alırkene bende tabiii şööyle bir dolaşayım dedim neler var diye,.aslında leopar şal almayı istiyodum ama orjinal leopar yanı böyle renklilerini pek sevmezdim ama görünceçok hoşuma gitti,kotondan aldığım saten gömleğin üzerine diye aldım ama şimdiden bir çok şeyle kombinledim.hırkayıda değişim dolayısıyla aldım nasıl kızlar..

pazar günüde güzel bi yer keşfettik açık alan ve çocuk parkı içinde ortamıda güzel,enes tek başına oynamaya başlayınca dahada rahat edeceğiz.(umuyorum) orda biraz vakit geçirdik sonra dükkana geçtik.annemiin nefiis mantılarından hüplettik..yazın genelde dükkandayım zaten,bahcede oturmayı sevyorum eneste koşturuyo.öyle sohpet çay, tabii tatlıcı dükkanında olupta tatlısızda olmaz..

hafta sonumuzda böylelikle bitti.bahar geldi şükür evimin içigüneş doldu şimdi iyide ben yazın burda nasıl yaşıcam:(

8 yorum:

  1. hakikaten güneşe hasret kaldık, leoparı ben de sevmezdim ama son günlerde gördüğüm şalın da dahil bir çok ürün de hoşuma gtmeye başladım. Galiba kaçınılmaz son bende alacam bu ghidişle. Gülerek kullan

    YanıtlaSil
  2. aynen mehtapcım yaa leoparı bende sevmiyordum güzel kombinler görünce sevmeye başladım ama hiç alışağmı düşünmemiştim:)))

    YanıtlaSil
  3. şalın ve hırkan çok güzeller güle güle kullan
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. leopar desenini bende çok sevmezdim,
    ama yeni yeni hoşuma gidiyor:)
    çok beğendim,
    hayırlı günlerde giy inş:)
    hayırlı akşamlar,sevgiler

    YanıtlaSil
  5. çoook teşekkürler arkadaşlar.alışverişi çok seviyorum ben yaaaaa.:))

    YanıtlaSil
  6. Fatmacımmm çok güzel olmuş kombin yine sevdiğim renkler bir arada :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, ben de sizi bekleirm bloğuma. sevgiler.. :)
    www.LensMarket.Com

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz.