Blog Dostlarım

6 Mart 2012 Salı

cici şalım..

Merhabalar

İnsan güneşi görünce içinde kelebekler uçuşuyo.güneşi gördüm deyincede iğrenç espiriler beynımde uçuşuyor:)))mahsun kırmızıgün sayesinde hehe.
Dün güzel başlayım güzel devam edeceğini düşünüp ama kötü gecen bir gündü aslında güzel bir post konusu olacakken suya düştü biz 3 kardeşiz en ufağımız 6 yaşında diğeri 21 ve ben.tek kız benım bana geldiler.büyük kardeşimde waffle aşkı vardır akına gelince yemeden duramaz .onu madoya götürdüm şöölee deniz mansarasında kardeşlerle keyif yapalım diye ama benım 19 aylık canavarım var keyif kım ben kım.bir kedi buldu ve onun peşinden koşturmaya başladı,zavallı kedi ordasn oraya kaçıyo benimki miyaawww miyaaav çığlıklarıyla kovalıyo.köpek görüyo heev heev diye köpeğin üstüne atlıyo ,hal böyleolunca oturamadan kalktık eve gittikmalesef ne umduk ne bulduk.ee herşey insanın istediği beklediği gibi olmuyo.bunada şükür.
konudan konuya atlamışım ama yazmamın sebebı aşağıdakı çiçekli şalım canım arkadaşım bana kumaş alırken bunuda almış 2 tl ye kenarlarını yapar kullanırım diye bende yeni vakit buldum kenarlarını döndüm.çk sevdim tam yazlık en kısa zamanda yalovaya gitmem gerek.kumaş pazarına.hem uyguna süper parça kumaşlar.tavsiye ederim:)

Herkese mutlu günler dilerim.


10 yorum:

  1. tam baharlik bir sal cok hos, güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. çok hoş bir şal ve kesinlikle pazardan alınan parçalarla sallar yapılabilir

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim. süper şeyler çıkıyo pazardan,helekı kumaştan biraz anlıyorsanız.sonuç mukemmel.

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir şal hemie çok uygun bir fiyata bence sanada çok yakışır güle güle kullan
    sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  5. rengarenk çoook tatlı...
    sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  6. cok guzel şal guzel gunlerde kullan..

    YanıtlaSil
  7. herkese teşekkkürlerimi bir borç bilirim hehehee:

    YanıtlaSil
  8. Hakikaten çok ciciymiş canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  9. çok guzelmiş tam yaz deseni


    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz.