Blog Dostlarım

9 Mart 2012 Cuma

Al al bitiremiyorum:)

Dün kavitasyona gittim dönüşte attım kendimi çarşıya buarada emzirdiğimden dolayı kavitasyon aletine giremiyorum malesfeki:( sıkılaştırma programı uyguluyoruz bakalım.
Birde bu park sorunu beni öldürecek zaten dar yerlere park etmek kabusum pendikte park yerine kıran girmiş mübarek.arabayı boş bulduğum yere bırakıp kaçtım:)inş çekmezler diye duaede ede ede alışveriş aşkı işte ne yaparsın:)

aslında amacım gayet masumdu dikiş makınamın iğnesi kırılmıştı onu alacak iplik alacak dönecektim
kiiii bir ayakkabı mağazası kapanmış hepsini 30 tlye satıyolardı kayıtsız kalamadım güyyam altında 130 tl yazıyo ama okadar etmez gibi.sonracımaaa bu şalı aldım veee kotondanda şu sevimli bluzu 10 tl ye kaptım:).
birde yanlız alışveriş yapamam diyorum meğer yapmamamın sebebi her bulduğumu almammış.gri ayakkabı hiç giymemiştim bakalım nasıl kombinleyeceğim nasıl ayakkabıcıklarım,fikirinize acığım cancağızlarım.şalımıda tam yıkayacakken aklıma resimlemek geldi:)ellerimin ıslaklığı bulaşmış olabilir kusura bakmayın.ama asıl alacaklarımı almamış bulunmaktayım:))) ne umdum ne buldum ama hiçte üzgün olduğum söylenemez.
Hala makine iğnesine ve ipe ihtiyacım var müsait bir z amanda kendimi gene atayım baredışarlara hehehe..
Yanlız buarada artık aldıklarımı gizli gizli eve sokuyorum.vicdan azabından kocacığım hiç bişi almıyo ona bişiler alacağım diye cıkıyorum sonuç iğne için gittiğimin aynı:)))
Allaha emanet olun.
















16 yorum:

  1. Ilkbahara hazirim, bomba gibi geliyorum diyorsun yani :P Aldiklarin cok güzeller, güle güle günlerde giyin :)

    YanıtlaSil
  2. Kuzum bu ne ya çok beğendim ayakkabı hele şahane bayıldım tam baharlık yaa :) üstünde de görmek nasip olur inş. :)

    YanıtlaSil
  3. kelebekım.yok yok ne bombası alışveriş yapmayı beceremem pek yanı tak parca olarak güzel şeyler alırımda.bi düşün bakalım evdekine uyarmı neyle giyerim diye:)

    1 gülcüm:saol bidenem inş giydiğimde resimlerim.hala foto.makınam arızalı olduğundan benden başkası cekemiyo:)bende kendimi cekemiyorum.

    YanıtlaSil
  4. aldıkların çok güzel iyi günlerde kullanırsın inşallah
    sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  5. saol canım hada güzelleri senın olsun

    YanıtlaSil
  6. Canım sonradan pahalı pahalı almaktansa ucuz bulunca bir de içine sinince almalısın. Ama iğneni de alsaymışssın bari. Seni seni yine iğne bahanesi ile çıkacan ve indirimlere dalacan demi. Hepsi de çok güzel gülerek kullan

    YanıtlaSil
  7. çok güzeller cnımımcım bende sana katılabilirmiyim ikimiz bir çılgınlar gibi alışveriş edek hemi :)

    YanıtlaSil
  8. haklısın mehtapcım zaten fıtratımda yok kıyafete çokparavermek onun için indirimlerde alıyorum hep.
    evt bidahaki allışverişim iğneyi almaya gittiğimde olacak:)))

    haticem saol bidenem.katıl tabıı ne güzel olur.

    YanıtlaSil
  9. güle güle kullan canım 30 tl mi daha ne olsunn iyiki kaçırmamışsınn :)

    YanıtlaSil
  10. güle güle kullan canım 30 tl mi daha ne olsunn iyiki kaçırmamışsınn :)

    YanıtlaSil
  11. güle güle kullan canım 30 tl mi daha ne olsunn iyiki kaçırmamışsınn :)

    YanıtlaSil
  12. fatma ben napmışım 3 kkere aynı şeyi yazmışımm ayakkabının 30 olduğunu anlayınca heycanlandım demek ki

    YanıtlaSil
  13. :))olsun canım böylelikle çok yorumum olmuş oldu heehehe:)

    sen nerdesin cnm gelpendiğe dolaşalım beraber nerde uygun şey var ben orda:)

    YanıtlaSil
  14. güle güle kullan, cok hos seyler almissin :) bide ben alisverise cikabilsem, kac zamandir bos zaman kolluyorum :)

    YanıtlaSil
  15. blogger annelerden geliyorum.. sevgiler...

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz.