Blog Dostlarım

18 Aralık 2012 Salı

Diktiklerim,gezdiklerim,gördüklerim..

Selamlar herkeslere 
Nasılsınız?benım keyifler yerinde çokşükür.gene uzun zaman oldu yazmayalı  birtürlü fırsat bulamadım.taze taze yazmak dahahoşuma gidiyo aslında üzerinden  zamangeçince heyecanını  yitiriyo benımiçin.

Cuma günü canım arkadaşım seymayla buluştuk.(cicibicişeyler) güzelbi gün geçirdik cancağızımla.gezdik mağazaları  dolaştık,kararsız ben hiçbişi  alamadım şeymam kaptı  cicibici bişiler:)şeymam nerde taşlı fiyonklu kokoş şeyler var ona tutuyo bende  tam tersi.ama az kaldı canım bişkaçkere daha  cıkalımalışverişe  bende yapışacam onlara:)yorulunca mekanımıza  geçtik.bolbol sohpet ettik.sohpeti bal arkıdışımm.

Ve üzerimde rengini birtürlü yansıtamadığım  elbisem   var   burda tam cıkmış rengi.

 Şu güzelliğe bakın yawww.MAŞALLAAHH
 Bu durumumuza çokgülüyorum.blog yazınca herbişeyini cekesi geliyo insanın:)dışardan nasılgörünüyoruz acaba şimdi"" bunlarbu pastanın neden  resmini çekiyo..dubakımmm çokmu  farklıbişi"  diye :))

Beni mutlu eden bişidaha var şeymam artık  daha yakınımda  olacak kursa başlıyacak gerçi  ama.gene kaçamaklar yaparızinş..

 Gecen akşam kardaşım  kalmaya  geldi bana  gec saatlere kadar oturup jenga oynadık.
 yedikte yedik.
 Bütün  çocuklar böylemi acaba evde bir  tane  sağlam  oyuncak yok aldığım ann kırılıyo.demir araba  aldımbuna   bişi  yapamazdiye  kapıları keşfettiği  an kopardı  şimdi lastikleride  yamuk...
 Hafta sonuda  kendimi  aştım   vesüpper bir  kaçamak  yaptım.oğluştan ilkdefa   gece  ayrı kaldık.paşamı  babasına.babasını annesine bırakıp  annemle ortaköyde arkadaşlarıma gittik.taaaa bebeklik arladaşlarım.rizeden komşularımız.arkaba gibiyiz.
aslında bu ilk kendı başlığı altında post  hakediyo ama resim çekmedim malesefki:(nasılözlemişim  ortaköyü , beşliktaş  sahili,vapuru, hatta  o  kalabalığı bile.tek  resmim kadıköy vapuruna koşarken beşiktaştan...
cumartesi akşamadoğru gidip pazar döndüğüm kısa bir  tatildi benim için.devamının gelmesini diliyorum:)
canım eşime anlayısından dolayı burdanda tekrar teşekkür ederim.iyiki varsın  beaaaa.
 Ve  geleliimmmmm diiktiklerime...
elbisedıkmekten kendımı alamıyorum.ama tuniğede  ihtiyacım var.aynı cicns kumaştan 2renk almışım beyazı nediksemdiye düşünürken daha önce gördüğüm bu  model aklımageldi.ben daha kendıme göre uydurdum bişiler gerçi makınem dikmedi.gere  gere diktim parmaklarım hala ağrıyo:(
 Bu montumda anıden ilham gelenlerden.amafikrim gelince yavaş   olayamıyorum.hızlı dikincede temiz olmuyo  haliyle:(deriyi dikmekte zormuş yada benim makıneyle alakalı:(sonzamanlar dikmeme sorunu yaşıyorum.bu kaşe kumaşı cuma pazarından 1tl ye almıştım.bikaçparça aldım böyle bakalım onlatrdan ne cıkacak.keşke dahada alsaydım.1tlye hemde kalıteli kaşe sevdim.deri de büyük bir parca 5tl ye artıkherşeyimde deri görebilirsiniz:)

 Buna aşıkolduğum sarı elbisemin kumaşının siyahı okumaşın her rengini alabilrim.çoksevdim.ve bu kupu  kendıme yakıştırdım doğrudu.bellıoluyyo zaten aşağıdakı  ceket hariç hepsi aynı kalıptan.
 Buda monttan bozma  ceketim.bunun kalıbını burda dergisinden çıkarmıştım ama nasıl yaptım bilmiyorum belden aşağısı dar oldu.bende kesıp  ceket  yaptım.fermuarmı kancamı taksam diye düşünüyorum.amaheralde kanca yapıcam buaralar   çokvar.
İşte bukadar dikiş dikmekgüzel.kursa  gitmek istiyorum.daha temiz dikebilmekiçin..inşyapabilirim sevgiler..

26 yorum:

  1. Muhabbetiniz daim olsun..
    Siyah beyaz elbiseye bayıldım diğer manto ve elbisede çok güzel olmuş bu kupları bende seviyorum yakıştırıyorum kendime:)
    Hımm birde üzerindeki elbiseyi ve cicinin tuniğinin rengini çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))çookteşekkürler.begendiğinize çokçok sevindim.ablamı deseeeem zeynepmi deseeeem:)

      Sil
  2. Üzerindeki elbise bir önceki postta varmış ama üzerinde daha bi hoş duruyor :)detay paylaşmalısın tembellik yok bence diktiklerin modellerin dikiş dikiyorum diyen pek çok kimseye göre çok çok başarılı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte ağzım kulaklarıma vardığı an:)nasıl detay yakası kemeri gibimi:)
      inceliklerini bilemiyorum dikişin.onlar içinde kursa gitmeyi istiyorum ama zor geliyo:(

      Sil
  3. Ya fatmam sen neler yapiyorsun astin artik kendini masallah sana <3 daha guzel yerlere gelesin insallah ;) Bacimlada bulusmusunuz yine ooh ooh Rabbim muhabbetinizi daim etsin insallah ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol bitaneeeeeeem.evde olunca bişeylerle uğraşıyoinsan.aminn cnm s enıde andık.sende burda olsankeşkem.

      Sil
  4. ikinizde çok hoş görünüyorsunuz :) akadaşlığınız hep sürsün inşallah... şu arabayada çok güldüm.. sen bizimkilerin kırdıklarını bir görsen :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saolasın.aminn inş.iyibare benimki gibide var yanı:)oyuncak almakistemiyorum yaa

      Sil
  5. diktiklerin süper maşallah canım. Ara sıra kaçamak yapmak daha güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiiç sorma cnmyaa bu kacamak bana bisüredaha yeter:)özlemişim elimikolumu sallayarak gezmeyi

      Sil
  6. Siyah beyaz tuniğe bayıldım, çok imrendim, ne hanım hanımcık olmuş öyle, eline sağlık... Deri kollu montun da harika...
    Sondaki ceket, Burda aralıktaki brokar kumaştan yapılan ceket sanırım, benim de onda gözüm kalmıştı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok saol cnm begendiğine sevindim:)dahagüzellerini yaparsın eminim.
      aslında aralık sayısındakı aynımodel de uzun kabandı.daroluncacekete dönüştü:)

      Sil
  7. hepsine bayıldım bunları kalıplamı yoksa pratik olarakmı kesip dikiyorsun kesmesi biçmesi detaylı olsa bende yararlanırım hani:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol cnm.burdanın kalıpları gibi değil.nasıldiyim kendıme göre kalıpcıkardım elbiseyide montuda cekette yapıyorumaynı kalıptan.birdaha dikişimdedetaylıanlatırım inş

      Sil
  8. uyy balum benımmm♥
    seviyorum senı güzel bacımmmm..♥
    sıyah beyaz tunıgıne bayıldım öldüm bittim..=)
    güzel gunlerde kullan hepsinide..
    öperim kocaaaaamannnnn..=)

    YanıtlaSil
  9. Canımmmm şeymamla ne güzel yakınsan bol bol gezin bende inş. birgün kavuşurum sizlere fatmam ya bende elbise istiyorum hemde çokkk napabilirim o diktiğin elbise çok hoşuma gitti banada ücreti ne kadarsa satarmısın bedenime olursa tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inş cnm görüşmek nasip olur birgün.çokisterim.siyah elbiseyimi bidenem.istersen dikerim sana ama olurmukı acaba.provasız.özelden konuşalım bebeemm

      Sil
  10. Gezin gezin bakalım,bi gün bende olurum inş o karelerde birlikte sizinle.Güzel bir gün geçirdiğinize eminim.Tabii sen bişey alamazsın,baksana diktiklerine niye alasınkı ? :) Maşallah sana,keşke haftasonu bir dikiş kursu olsada bende gitsem,makine evde kış uykusunda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inş cnm inş nasip olur kapılarda karşılaşmadan buluşmalar:))))gecen düşünüyodum makınenle nasılgidiyo acaba diye.basıtten basla dikmey bence.basarırsın sen

      Sil
  11. nasıl desem ki bilemedim o siyah elbiseye ba-yıl-dım resmen ya diğerleride ayrı bi güzel ama nedense o elbiseye vuruldum ya ellerine sağlık bazen böyle kaçamklar insanı kendine getiriyor buda bir ihtiyaç bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokteşekkürler.bende otip elbiseleri çokseviyorumve severek dikiyorum.bence çokta kullanışlı...
      kesınlıkle ihtiyyac.çokiyi geldi

      Sil
  12. canım ya çok güzel şeylet dikiyorsun...
    maaşallah sana...
    sax mavi elbisen favorim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler cnm.biraz fazla kloş oldu o pek kullanamadım.toplayamıyorum eteklerimi.paşanın peşinde koştururken:)

      Sil
  13. hepside çok güzel olmuş eline sağlık bende elbise dikmeyi ve giymeyi çok seviyorum ama model bulurken hep kararsız kalıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokteşekkürler:) bende model konusunda zorlanıyorum.farklı şeyler dikmekistiyorum ama sadelikten yana olduğum için.benzer şeyler çıkıyor

      Sil

Düşünceleriniz.