Blog Dostlarım

2 Mart 2012 Cuma

el emeği..

Herkese merhabalar

Dikiş makinamın iğnesi kırılınca ve yedeğimde olmayınca yarım kaldı elbisem.zaten paşayla bi kenar dikip duruyorum hayli yavaş gidiyodu.ne yapsam diye düşünürken bimontumu atıyodum hayli eskimiş baktım yakası guzel kesimli bunu kesip yaka kolye yapayım dedim güzelde olacaktı ama kenarlarını dikmem gerek onun için işleyemiyorum .eee gene elim boşta kaldı sonaaaaa montun kenar biyelerini kestim amacım aşka yakaya eklemekti ama sonra böyle bişi çıktı ortaya ilk altları siyah olan gibiydi resmi çekince begenmedim sonaaa incik boncuklarımdan işledim.
nasıl oldu arkidişler.bendede ışık varmı:)











12 yorum:

  1. Işığın alası var kuzum;)
    Süper olmuş çok cici zaten fiyonk çok severim :)

    YanıtlaSil
  2. canım benıımm saol.zaten sayenizzde fiyonk hastalığınız banada bulaştı hehehe.ama biliyonmu bende seni seviyom.

    YanıtlaSil
  3. kuzum bence çok tatlı olmuş :) bence bir ışık değil bin ışık var devam lütfen :)

    YanıtlaSil
  4. Bu yıl herkeste var fiyonk hastalığı canım yalnız değilsin sen olmasan olmazdı.Çok cici olmuş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. teşşekürler canlar.öyle çok yaratıcı bi insan değilim malesef.

    YanıtlaSil
  6. çok beğendim çok zarif olmuş elinize sağlık

    http://www.facebook.com/BloggerAnneler

    YanıtlaSil
  7. eline saglık cnm bende severim fiyonk çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  8. cok güzel olmus... güle güle kullan fatmacim :)

    YanıtlaSil
  9. süppeerr eline emeğine sağlık benim tarzım

    YanıtlaSil
  10. teşekkür ederim canımcım

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz.