Blog Dostlarım

28 Nisan 2013 Pazar

Tunik+Bol paça pantalon

Selamlar herkese....
Nasılsınız?bana bahar tembelliği gelmiş durumda.elim  ayagım hiçbirşeye kalkmıyo malesefki:( daha önce diktiğim tunikgömleğimle bol paça pantalonumu paylaşmak istedim ..uzun zamandır dikemiyorum.cumapazarı beni cağırıyor:)


 Aslında gömleğimin boyunu daha uzun planlamıştım daha dar paçalarlada giymek için ama maalesefki bir makas darbesiyle böyle oluverdi..
 Önceden olsamutlaka  kemerle kullanırdım ama son zamanlarbol  şeyleri daha  seviyorum nedeen ACABAAA :)bu zaman doğumdan sonraya tekabül ediyo:))

SEVGİLER

15 yorum:

  1. Cok güzel bı kombin olmuş eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  2. Çağırdığı zaman gitmek lazım :)
    Cep olayı çok orjinal olmuş bol gömleklere çok yakışıyor. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle cumayı zor bekliyorum:)teşekkürler ikinci cep denemem:)

      Sil
  3. Canım rengine modeline bayıldım eline sağlık kemerli daha bi şık görünüyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)çok saol cnm her iki şekildede kullanıcam inş:)

      Sil
  4. Ellerine sağlık tam yaz renkleri olmuş beyaz iç göstermiyor mu?kumaş cinsi ne?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokk teşekkürler.yok acık renk alırken dikkat ederim.kumaş krep.içgöstermiyor.kısa bişeyle bile giyilebilecek bi kumaş.

      Sil
  5. çok güzel olmuş bayıldım:) ellerine sağlık iyi günlerde giy:)

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık canım...
    renkler harika...
    evet tuniğin biraz daha uzun olsa daha iyi olurmuş...
    bence kemerle daha şık duruyor :)

    YanıtlaSil
  7. Maviye bayılırım çok güzel olmuş çok yakışmış kemerle :) Güle güle giy ifil ifil ;)

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş bayıldım rengine de .. gülerek kullan canım

    YanıtlaSil
  9. Maşallah pek bi mağrifetlisin blogunu cicibicişeyler sayesınde keşfettim. Tum dıktıklerın çok güzel. Dikiş ve tasarım bloğuma beklerm ben de;)
    mezuram.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Selam..blogunu takibe aldım beklerim..amediam.blogspot.com

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz.