Blog Dostlarım

5 Nisan 2012 Perşembe

Karışık post

Merhabalar arkadaşlarımm..
Aradan geçen günlerde neler yaptım ..fotoğraf makinam hala ilgisizlikten görmeden cekmelerdeyiz olsun cekiyoruz ya.:)

karışık yükledim resimleri olsun dimi:)ayy bugün pekbi olumlu modumdayım maşallah bana:)
pazar günü kayınvalıdemlerinde gelişini fırsat bilerek yalovaya attımkendimi,sabah eşimle çıktım evden 9.30 feribotuyla kahvaltıya yetiştim arkadaşıma.liseden arkadaşım,çokşeyler yaşayıp paylaştık kendisiyle canım dostum iyiki varsın.kendileri nişan hazırlıklarına gireceği için şöleeee dertleşelim fikir alışverişi yapalım dedik.
çocuklu olunca zor oluyo bırakıp ayrılmak ama alışmalıyım buna birde çocuğu uyutabilseler harika olacak....
güzel geçti eh yüzlerimizdende belli sanırsam.
Nasıl yüzümüzdeki martılar:))) kolayıma geliyo böyle napıımm.kusuruma bakmayın artık..



Burnum ne harika çıkmış komacan:))



Cumarteside pendik pazarına gittik alıştık pazardan almaya sebzeleri,banada yaradı bu tabi pazarda dolaşmayı sevdiğim için.sonrasında görüldüğü üzere sahile geçtik hemen pazarın karşısı zaten,güzel kebap yapan bi yer var daha önce kafe gibi biyerdi şimdi kebapcı almış.öyle lüks biyer değil plastik tabaklarda yapıyolar servisi dibine kağıt hoopp topluyolar sonunda:))) hoşuma gidiyo ama.tembel biri olarak hehehe:)

resimde
arkada görülen kısım hemen denizin üstü.kebabı güzel ama..


Bende yeşiller giymişim o gün.denize aşık biri olarak hep denize yakın olmak istiyorum şuankı oturduğum evde olmamın tek sebebi denizi görmemdir.




Buda başka acıdan kuzucuğumda uyumuş annesini babasını zorlamamıştı.onuda parka götürdük tabiii yorgunluktandı uyuması.uyusa uyusa derim sonra uyumasaydı şuralarda koşardı şunu yerdi diye hayıflanırıım o ayrı..



Dünde sabah erkenden kalkıp tasarruf amaçlı eşimin arabasıyla sabah erkenden gittim anneme.akşam nasıl olsa eşim geliyo eee tasarruf şart..

ananemde annemde kalıyo sıkılmasın diye gittim canım ananemin yanına güzel bir kahvaltıdan sonra müşteri kıvamında çöktük dükkanın bahcesine eee havada güzel olunca..birde annem aşağıda görüler güzellikleri ekmiş gelen gecen bişi diyo.Dua ede ede bi hal olduk:))güzel çekememişim ama çok güzellerdii yaaaaaaa.


Paşamda koştır koştur hiç durmadı yerinde miyaavv da miyaavvvv dayısını perişan etti dayiiiiiiiii miyavvvvv yanı dayı beni miyava götür.hep dışardaydı yanı nasıl yorulmaz bi çocukyaaa eee müşterişlerde bana kaldı tezgahtarlıkta yaptık:)buyrun gelin hanıımmlar.servis benden:)








Mutlu olmaya sebep değillermiii..



Babamız gelince adres değişti babaa miyaaavvv elinden ne kaçan ne uçan kurtulamıyo elinden tuttuğu gibi miyavv ararken bulursunuz kendinizi:))sonraaa anacımıınn hüpper mantılarını hüplettik,sonra kayınvalıdemlerede şöölee uğradık ben geldiklerinden beri görememiştim özlemişim.sonra paşayı uyuturkenn uyuyan bir anne yanlız kalan bir baba:)


Herkese mutlu günler güzel dostlar,sevdiklerinizle gecen mutlu saatler günler diliyorum.

































23 yorum:

  1. Oyyy ne cici bir post olmuş :) hiçde bilem burnumuz küçük :) hahaha aynı bensin canım ya :) bazı karelerde bende öyle çıkıyom :)

    YanıtlaSil
  2. CANIM GERÇEKTEN ÇOK CİCİ OLMUŞ
    :)

    YanıtlaSil
  3. evt 1gülüm bazen farklı çıkıyo insan resimlerde şuankı gibi:)saol bidenem

    bbirkase lezzet teşekkür ederim canımmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  4. çok güzel canım benim bayıldım bu posta ben rengarenk olmuş helede o şal bittim aynısından alacam hehe çok öptm

    YanıtlaSil
  5. çok tatlı çıkmışsınız.kıyafetleriniz de harika.sizde harika..

    YanıtlaSil
  6. merhaba ablacım:)
    iyileşmene çok sevindim,
    ablacım daha öncede yazmıştım,
    kargo konusunda çok şanssızım,
    kargo takip numarası varsa bana gönderebilirmisin:)
    kargomu çok merak ediyorum,
    heyecanla bekliyorum:)
    harika fotoğraflar
    hayırlı günler sevgiler:))

    YanıtlaSil
  7. haticecim çoookk saol leopar şaldanmı:))

    AHLâM'DaN:siz dahada harikasınız.utandım şimdi:))

    kübracımmmm çok üzüldüm yaaaaa ooffff şansımıza bak.sen taa nezaman gönderdin kıyamam :(hemen bakıyorum numaraya vardı.mail atacam sana cnm

    YanıtlaSil
  8. karışık ama çok da içaçıcı olmuş post ;) blogger annelerden sevgilerle

    YanıtlaSil
  9. :)) ne güzel anlatmışsın canım ya...resimler de çok hoş sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. hediyemi aldım:))
    çok çok sevindim,
    çok çok teşekkürler hepsi süper fatma ablacım:)
    hayırlı günler sevgiler:))

    YanıtlaSil
  11. canım benıımm bende numarayı bulamamıştım hala aramaktaydım:)))canım yaaaa inan daha güzellerini göndermeyi isterdi gönül daha güzellerinede laiksin,begendiğine sevindim.

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz.