Blog Dostlarım

17 Temmuz 2012 Salı

Ağva kaçamağı

Herkeslere merhabalar arkadaşlarım umarım herkes iyidir.havalar çok bunaltsada hamdolsun diyorum evden dışarı çıkamıyorum.

Eşim yogun çalışmasının sonunda 2 gün izin ayarlayıp kısa bir tatil yapalım dedik,ama diyeceğimize pişmanolduk..kararverdiğimiz andan sonra paşamda ateş 40 a yaklaştı doktora gittik hadi o öyle geçti sonra yediini çıkarmaya başladı,şükür çabuk atlattık izne çıkmadan 1 gün öncede bana bişiler olduu sabah öğürerek kalktım yataktan osabah anneme zor attım kendimi paşama yanlız bakamam diye ama akama doğru pazarımı bile yaptım şükür,sonra eşimden bir telefom bende çok kötüyüm dedim ahan dagidemicez ertesi sabah yola cıkmamız gerek.herkes biizm ttailden ümidini kesti yavaş yavaş bende ama bizi hiçbirşey yıldıramadıve yola çıktık:)) annem nasılsınız iyi oldunuzmu diye aradığında biz ağvaya varmak üzereydik:))

aslında ağvadeğildi planımız ama kendımızı orda bulduk anam heryer dolu miillet atıyo kendini tatilyerlerine aanacıımmm..Zorda olsa yerleştik planda sadece dinlenmek vardı kafa dinleyecektik ama küçük bir çocuğunuz varsa pek mümkünolmuyo hade dedik denize gidelim.ben girmedim ilk gün baba oğul girdiler.kuzum gene hastalanacak diye korksamda hiçbişeydende gerikalmadık..suyu çok seven paşam denize koşarak gitti hatta bizsiz ilerledi düştü bide Boğulmak gerçekten anlış bişi farketmesek belkide boğulurdu bizimki küçükzaten her an gözüm üstünde ama dalgınlığa gelse birazdaha büyükolsa düşse ayyy ALLAHIM koru evlatlarımızı.

Çocuğun olunca kalacağın otelden beklentilerin değişiyo tabii öncelikle geniş bi alan park,güvenlik.bizim kaldığımız otelde park yoktu bizde akşam yemeği için ilk baktığımız istediğimiz odaların malesef dolu olduğu otele geldik buvesileyle oynadık koştuk..

Yemek alanında biraz tehlikeli birazdan fazla aslında kenarlar çocuk için yeterlideğildi.zaptetmek hayli zor oldu bolbol balıkları besledik..

Elbiseler kurtarıcım oldu çıkartamadım üstümden..

Ertesi gün mavi koy diye biyere gittik fena değildi denizi..paşam yolda uyudu denizdede devam etti uykusuna..korumaya aldı babası

Bende keyif yaptım yattığım yerden dayanamadım daldımdenize :)ama ben denizi kalabalık gitmeyi seviyorum arkadaşlarla şenşakrak paşamla oynadık biraz ben duramıyorumkı durduğum yerdehemen sıkılıyorum neolacak benım bu halim..

Gene aynı otele gittik yemeğe işte istediğim bahcekatı odalar bunlardı çok lüks değil ama paşam koştururken bende ordan izleyecektim..

Buda dönüş yolunda gördüğüm sevimli kuzular keçiler..paşam uyuyordu görmesini isterdim bukadar çok kuzuyu bir arada.ben gene sıkıldıım için erken cıktık yola akşam gelecekken sabah erkenden yollardaydıık ayyy oteller bana göre değil galibaa:)bayramdan sonra bir tatil planım daha var inşşş.doyamadımkıı.aklım hala tatillerde.Ama şimdi mübarek ramazanı beklemedeyim.Özlemle....

Bu postu büyük zorluklar içinde yazıyorumpaşamın şiddetine paruz kalaraktan eyy analar siizn çocuklarda böylemi resmen dayak yiyorum yaaaa ne yapacağımı şaşırdım.kafama plates topunu fırlattı şimdi bilg.sallıyo.ayyyy delireceeeeem.elide fena ağır nerdeyanlış yaptım çözüm önerilerine açığım...

anlatacak çok şey var buşartlar altında bukadar.herkese sevgiler

1. blogunuz keyifle takip ediyorum ,, umarim bayramdan sonraki tatilinizi gönlünüze göre yaparsiniz .. agvada hangi otelde kaldiniz veya hangi otalki tavsiye dersiniz ,, bizde ramazandan sonra kisa bir tatil düsünüyoruz ...

2. teşekkür ederim cnm.ağvaya daha önce gittiğimde tree tops park otelde kalmıştım arka odalarını tavsiye etmem ama göle bakanlar çokgüzeldi.
    acquaverde diye bi otel var bungalow larda kalıyosun oda sevimli biyere benziyodu.birde mandalın orada fena değil aklımda kalan bunlar cnm.inş güzel gecer senin içinde

3. merhaba canım, hoşgeldin...
    2 günlük de ollsa tatil tatilidr...
    zaten ağvada 2 günden çok kalınmaz insna sıkılıyor...
    bizde daha önce gitmiştik...

çok güzel bir yer...
    biz ahşap odalarda kalmıştık çok güzeldi...

sevgiler...

1. gurmecim saolasınn.evt zaten sıkıldım eserekli bi tipim yetti bana.heryer doluydu ama yer bulmakta zorlandık.tatiller çok cabuk geçiyo:(

4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

5. kelimelerin yerleri değişince anlam bozuldu bende yorumu sildim :) , tatil için can attığım şu zamanda gitmiş kadar oldum , sevgiler ...

1. saol tubacım.bi ikigün olsa bile çocuk peşinde koşsan bile tatil iyi geliyo insana.sevgiler

6. İyi yapmışsınız yarasın size işşşaaalllaahhh:)

7. Ben de Ağva'yı merak ediyordum,sayenizde biraz görmüş kadar oldum,iyi tatiller..

8. Ne güzel geçmiş.ara sıra yapmak lazım böyle kaçamaklar :) bizde 1 ay önce gittik. şu yazımda :

detaylıca neler yapılabilir anlatmıştım merak eden arkadaşlar bakabilir.Dönüşte şile hayvanat bahçesine uğradık ve çok beğendik, birdaha giderseniz tavsiye ederim şiddetle, Emre çok sevdi orayı da.Biz çok sevdik ve mutlaka birdaha gideceğiz :)

1. ne deaylı yazmışsınız keşke gitmeden önce okusaymışım:)hayvanat bahcesinden hiç haberim yoktu uğrardım kesin.dediğiniz gibi keşfetmek için 1 gece kalınması yeterli.sevgiler