Blog Dostlarım

26 Temmuz 2012 Perşembe

Pembe tuniğimin kombini..

Selamün aleyküm arkadaşlarım.
Keyifleriniz iyidir umarım

Bugün paşayla sıkılınca maltepeye anneme attım kendimi paşam bahcede koştursun bende anacıımla laflıyım diye ama ne mümkün annemı ramazanda otururken görmek ,ayaküstü lafladık bende arkidişime geçtim çocuklarla oturamadık aman çocuklu misafir olmakta zor kımse istemicek beni yakındı:)

Gelelim kombinime ,dün bitirdiğim tuniğimi giydim rengine ve kumaşına bayılmıştım şimdide seve seve giyeceğim inş..şalımıda pazardan parça kumaş olarak aldıydım.pastel tonları tam benlik.çantamı almamışım elime hepbi eksik hep bi eksik:) Ama merak eden olursa şurda ki çantamı taktıydım.

Nasıl üstümde nasıl durmuş sizce.

Sevgiler herkese







22 yorum:

  1. üstünde dah bir güzel durmuş canım :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel durmuş..güle güle giy.

    YanıtlaSil
  3. vay vay vay kankime bak hele çokmu çok güzeliz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) sen öyle diyosan heheh.saol bideneeeeemmmmm

      Sil
  4. cok beğendim çok yakışmış canım,
    hayırlı günlerde kullan:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol cnm.abla demene alışmışım yaww tuhafıma gitti:)

      Sil
  5. harika olmuş benim bebekim yaaa..=)
    sen ıyıce ılerlettın bu ısı maşallah güzelime,
    imrenmeye başladım sana he..
    yakında elımde kumasla gelırsem sasırma..=)))

    YanıtlaSil
  6. canıımmm hoşgeldin ,sen gelde dolu kumaşla gel bidenem.
    seviliyorsun.....

    YanıtlaSil
  7. bence çok hoş olmuş... :)

    YanıtlaSil
  8. bence çok güzel heleki kendi elinle dikmen daha bir güzel...

    YanıtlaSil
  9. tuniğin rengi de modeli de çok zarif:) kumaş iç göstermmez ve serin tutar gibi görünüyor ama kumaşın ismi ne acaba merak ettim:) güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saolasın canım evet iç göstermiyo.tiril tiril bi kumaş ama cinsi nebilemiyeceğim:)şifon desem ama daha ipekgibi ince krebede benziyo:)bildiğim tüm kumaş türlerini saydım.bilemedim cnm ama kalın şifon heralde

      Sil
  10. Merhaba ben de bloguma beklerim
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  11. Tabikide çok güzel olmuş kuzuummmm;)
    Bana dikme böyle güzel şeyler küsüyorum biliyosun:p

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz.