Blog Dostlarım

22 Haziran 2012 Cuma

Şok

Herkese merhabalar arkidişlerim keyifler yerindedir umarım

Ben son üç gündür çıldırma derecesindeyim paşa kendini zorlar oldu anam bütün çocuklarmı böyle habire koşar bişiler iser tv bakarken bilem ayakta durur yaaa.hemide su ciceği olmuş doktor ilaçlar halsizlik yapar dedi içimden suçluluk duraraktan ahhh iyi olurdu valla azcıkın halsizlik:)) dedim vallaaa.amayok anam bomba gibi meaaşellaaahh

Gelelim başlığımıza evt resimde görüldüğü üzere yüksekkatlarda oturmaktayım hangi akla hizmet yaptım bu seçimi bilemiyorum,tahminim henüz ilk anneliğim ve paşa bey buraya taşındığımız gün yürümeye başladı ben daha yürüyen çocuğun zorluklarından bi haberdim.ama gerçekle yüzleşmem uzun sürmedii..anam bu binaları yapan kardeşlerim mimarlarım bu evlerde çocuklar vaaar yaşlılar vaar biraz ona göre yapsanız planlasanız bakınız resimde şu borulara gıcığım çocuk bassa hoooop aşağıda koru yarabbım balkon desen bir ucurum heleki merdiven boşluğu o cubuklardan bi çocuk boyu aralık düşse bidaha zemin kata mübarek.ayy daraldım güzelim evime başlanamıyorum bu yüzden:( öyle böyle geldik bu güne gerekli önlemleri aldım görüldüğü gibi mütahitimiz azcıkın cimri vasistası (yarım açılan cam) sadece yatak odasınd ayapmış.ben salonada gecen yaz camları acamayıp kızarmakıvamına gelince bunları buldum.ama paşa her bulduğunu camdan aşağı atmaya başladı evt süzgeçle başladık tlf oyuncaklar kalem ALLAHTAN kenar geniş takılıyo gecen gün anlık dalgınlığımdan makası almış tam elindeyken gördüm o an bağırmışım sakın atma diye oda hoopp aşağı fırlattı ALLAHIM öldüm bittim o korkuyla vurdum elleirne başladım ağlamaya gözümde canlandı olacaklar şükür bişi olmadıs korudu ALLAHIM ama ya olsaydı ya biri aşağıda olsaydı koca makas gözümdecanlanıp duruyo uzun süre atlatamadım şoku öylece baktı canı acıdı sesını çıkaramadı kuzum sonra çok üzüldüm ama oanki korkumu anlatamam size bi kaçgündür durduramıyorum.komşularım dikkat edinn:(






Okadar sıkıntının arasındaa bakıınn bunu diktim:) kendimi çekemiyorum benyaa.bulanık cıkıyo artık olduğu kadar..arkası uzun yuvarlak kesim yaptım.koıllarında ve yakasında detay var..ama artık bu kadar sık dikiş dikemiyeceğim:(malesef
Bugün anneme attım kendimi giderkende bunları giydiydim.








Herkese sevgiler.

11 yorum:

  1. :/ gerçektende Şok Allah korusun dikkat edin inşallah baya yüksek görünüyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saolasın canım.ALLAH Rzı olsun ALLAHA emanetiz..

      Sil
  2. benım ev yuksek değil ama sonuçta kat var...balkon tehlikesini 3 kere atlatık rabbim hepimzn evltlarını korusun..gömlek garıke göürünüo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiinn inş evt herkes öyle diyo 3 katta aynı ama nedense taktım ilk zamanlar rüyalarıma giriyodu:(sanada çok geçmiş olsun.ALLAHA emanetler

      Sil
  3. uuuuf canim benim :( postu okumadan ilk once resme baktim benimde yukseklik korkum var birden basim dondu, bizim evde apartmanin en yuksek kati ama nedense cocuklugummdan belli buraya alisinca herhalde fark etmez oldu ..

    pa$a neden uzuyor senii :( tabi tam herseyi kesfetme yasinda yavrum insallah kazasiz belasiz bu donemi atlatirsiniz, sende sakin olmaya calis canim benim sabir duasi oku bol bol benim anladigima gore bu cocuklar sinirlendirmeyide seviyorlar :S sinirli olmadigini gosterirsen belki oda zamanla durulur rabbim yar ve yardimciniz olsun canim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzuuummm ALLAH razı olsun senden saol.aslında benım büyüdüğüm evi görsen ve nasıl büyüdüğümü burası gayet normal gelecek:)ama evlat bambaşka.

      evt sabır duası okumak lazım hep unutuyorum ama gerçekten sabrımı deniyo ben sinirlendikce dahada çoşuyo bağırarak öldürsen bişi yaptıramıyosun ama çok zor gerçekten..sevgisi olmazsa çocuk yapılmaz:)))ALLAH bağışlasın

      Sil
  4. bu harika olmuş canım çok yakışmış güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  5. Bir defa da ben kızımı camda yakalamıştım, çok sessiz bir şekilde giderek aldım. O zamanlar pencereler çift kat ahşaptı şimdiise içe ve üste açılnlardan yaptırdık. Siz de ya bu şekilde yaptırın masarf olmasın dersenin kapı açıklığı alt kısmına birşey (yarıya kadar) takılan bir parça yaptırın takılan duşakabinciler yapabilir.
    Diktiklerinizi güle güle giyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldinizz.gerçektende zor bi durum ALLAHIM kımseye yaşatmasın.evt canım yaptırdım camlar artık acılamıyo malesef:)

      Sil
  6. ay canım çok yüksekmiş gerçekten sen paşayı uzak tut ordan amn allah korusun bu arada yeni cicin süper olmuş çok öptm

    YanıtlaSil
  7. saol bacımm ALLAHA emanetler.nerelerdesın hala geziyonmu görüşemiyoruz

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz.