Blog Dostlarım

5 Haziran 2012 Salı

Diktiğim mavi tuniğin üstümde duruşu ve emirgan

Merhabalar canlar.
nasılsınız?

bu resimleri facesayfamda paylaşmıştım ama sizede göstermek istedim diktiğim tuniğin duruşunu gerçi düzgün durduğum bi resimde yokkı.ama bunlarda gösteriyo modelini
kolları dirseğe kadardar sonra bollaşıyo..



Çok açıkmıştım nasıl yumulmmuşum yemeğe,emirgan güzelde hafta sonu çok kalabalık oluyor yaa oturacak yer zor bulduk.bende pek haz etmiyorum böyle vızır vızır kalabalık yerlerden,ama avrupa yakasında oturduğum ve çalıştığım dönemde iş çıkışı gelir gezerdik sakın sakın yürüyerek taaaaa arka taraflarından çıkmıştık emirganın.


Buda arkadan görüntüsü tuniğimin.Nikahımı sarıyer de kıydık bitiminde emirgana gelmiştik,gelinliklede buna benzer bi pozum var onuda facede paylaştım:) anıları tazeledik yanı




Sırıtık ben..





Bu ördeklerin yanından hiç ayrılmadı.




Resimleri yanlış sırayla koymuşum bu evime (ananemin evi)ne giden yol bu yollardan ne kadaryürüdüm sabah işe giderken.









Ben sarıyerin sahilini çok sveiyorum denizle yanyana oluyorsun rengi bir başka,güzel anılarım var.hacı osman yokuşu bitipte denizle karşılaşınca mutlu oluyorum.seviyorumm ee annemimn kızıyımm annem benden fenaa onun gençliği buralarda geçti,kalbinde yeri bambaşka.









Buda hacı osman yokuşu çok seviyorum burayı.küçükken rizeden her sene tatile geliridik ne değişik gelirdi bana istanbul.eyy gidi günlerr.ALLAH ıma sonsuz şükürler olsun.Yaşattığı bu günlerime.verdiği imkanlarıma.






Herkese sevgiler .


























































































13 yorum:

  1. ama ama canım baana nedn nispet yapıon :(( hem mavileri giyiyon bilmionmu benm maviyi sevdiğimi :((( çok tatlı olmuşsun maşallah canm

    YanıtlaSil
  2. Yarasın fıstıkıma ve ailesine işşalllaahh:)

    YanıtlaSil
  3. Yarasın fıstıkıma ve ailesine işşalllaahh:)

    YanıtlaSil
  4. çok hoş olmuş duruşu oturuşu kusursuz görünüyo ellerine sağlık bayıldım...
    sanada yakışmışş... ;)

    YanıtlaSil
  5. Tuniğin fotosunu ayrıca paylaşabilir misin canım, üstünde güzel durmuş güle güle giy, ben de bir tunik diktirmek istedim ama şu an kap olarak giyiyorum kendisini:)

    YanıtlaSil
  6. 1gülüm saolasın.:))gel hep barabar gezelim:)

    cadımmmm saol bidenem.

    tala:saolasınn canım

    zeynep:daha yeniyim dikişte kendi kendime yapıyorum bişiler begenilince hoşuma gidiyo saol

    ucan balon:http://fatimailehayat.blogspot.com/2012/06/yeni-cicim.html bu link imden bakabilirsin eğer net değilse cekerin canım:)

    YanıtlaSil
  7. canım benm çoook şııksın....
    seni tebrik ediyorum...
    tunik harika olmuş...
    saks mavisini bende çok seviyorum...
    ayrıca bu sene çook moda ...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. canım çok şık olmuşsun tuniğine bayıldım güle güle kullan sanada çok yakışmış:)

    YanıtlaSil
  9. cok güzel olmus, becerikli hatunun hali baska gercekten, masallah! : )

    YanıtlaSil
  10. şirinecim saolasın güzel sözlerin için

    tokideki ses:saol canım daha güzelleri senın olsun.gel sanada dikeyim:)

    vivacım yok canım ne beceriklisi öyle uğraşıyorum kendi çapımda:)

    YanıtlaSil
  11. çok güzel dikmişsin ellerine sağlık,gülerek giyin.manzara da süper

    YanıtlaSil
  12. discount bikes london
    Excellent Working Dear Friend Nice Information Share all over the world i am really impress your work Stay Blessings On your Work...God Bless You.
    cheap bikes

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz.