Blog Dostlarım

14 Şubat 2012 Salı

Bunalım

Bana gene geldiler arkidişlerim gene yanlzılık bunalımları,olayları büyütme durumları,acıların kadını ayakları ayyy kendimden sıkıldım.Yok yok ben evde oturacak biri değilim çalışmam lazım.gezmek dışarlara çıkmak istiyorum ama evden cıkmak istemiyorum.biri beni sürükleyerek çıkarmalı yok öyle bir dostta yok kötü olanda bu galiba içimi sıkanda bu yanlız hissediyorum,dostlarım gerçek değil diye düşünüyorum .nekadar acı dost biriktirememişim bir dost oda uzakta dahada uzağa gidecek:(

Ne yapmalı diye düşünüyorum hooopp deyince oluşmuyo dostlar.Bu konuda çok şanssızım.ühühühühüüüüü bak gene içim daraldı,yüreğimsıkıştıı böğğğğğ:)) böylemi ağlanıyo

Bugünde sevgililler günüymüş gecens evgililer gününden sonra hediye almamaya karar vermiştik eşceğizimle içimim bişiler beklediğini hissettim,ama bende hareket yok.Zaten koçiş bu konularda çok yeteneksizdir.Herşeyde yanımdadır böyle bunalımlı günlerimde sıkıntılarımı dinlemekte, yorgun argın işten geldiğinde hadi biryere götüreyim seni deyim kendini sokaklara atmakta,ev işlerinde yardım etmekte,dertlerime çözüm bulmaya çalışmakta,heryerde yanımda olmakta,alışveriş bunalımlarıma katlanmakta,çocuk konusunda yarı anne olmakta üstüne yoktuurr fekat iş romantikliğe gelince yok anacım yok.ilk doğum günlerimde evlilik yıldönümlerinde eve gelir sofra felan kurar hediyeler alır bişiler yapardı ,gerçi işi yakındı ozamanlar.birde hediye almayı beceremez daha doğrusu bakış acısı farklıdır begenmezsen diye bir düşünce onun için hep değişimolacak yerlerden alışveriş yapar,e haksızda değil.değiştiriyorum bunu yaşadık bi kaçkez

ayyyyyy galiba ben yaptım adamı böyle yazdıkca dannnkk dedi.hediye gerimi verilirmiş.evt yaptım kötüyüm ben kötüyüüümmm.:)

Sizin eşleriniz sevgilileriniz nasıldır bu konularda.?

(Bak kocişim canım ciğerim galiba ben bişiler bekliyorum bak bu bunalım halimle bide sen sıkma canımı emii.Tmam bidaha begenmemezlik yapmam e artık karını tanıyon sende.bilmem anlatabildimmi.yoksa akşam gene bunalım konuşmalar dinleyecen)

3 yorum:

  1. Sevgililer gunu hediyen benden olsun guluum :))) ben sizin hikayenizi yayinladim 14 subat ;)

    YanıtlaSil
  2. Canim yaa. Bu yazinda kendimi buldum bazi yerlerinde...
    Cevremde dost olarak pek kimse yok. Arkadas var birkac ama dost belki bir-iki...Ben arkadaslarimi yurtdisina gelirken zaten birakmis oldum, sanaldan görüsmeler devam etsede bazilariyla yinede gercekteki paylasimlar gibi olmuyor.
    O eve kapaniklik durumlarini bende yasadim önceleri...Sonra baktim benden baska kimse durumumu degistiremez, kendim ciktim tek basina da olsa alisverislere gittim, gezindim....vs. Tek basima da olsa kahve icmeye birseyler yemeye gittim...
    Insan bu duruma üzülüyor tabii, heleki böyle birkac kiz grubu görsem, hepsi cok iyi anlasan...vs. imreniyorum.

    Sevgililer Günü'nü bosver yaa, kutlamamakla iyi ediyorsunuz ama bu karari verdiyseniz sen beklentini yok et :D Direk bugün 14 Subat degilmis gibi düsün, siradan bir gün :P
    Hem diger günler, ummadik anlar olan seyler daha güzel ;)
    Esin belki seni yaniltir :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. en kötüsü yanlızlık zaten.bir tane iyi anlaştığım biri olsaydı bütün sıkıntılar dertler bitecek gibi geliyor.üzülüyorum bu duruma.bende alışmalıyım ysnlız yapmaya bunları yoksa böyle evde oturmakla gecicek :(

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz.