Blog Dostlarım

18 Aralık 2011 Pazar

Mim hemide ilk:)

daha önceleri blogları takip ederken bu mimde neymiş derdim:)cahillik işte veee sonunda bende mimlendim heheh ne güzelmiş MİMLENDİM:)Arkidişim zeliş mimlemiş beni saolsun
Konumuz: 2012 den 12 dilekte bulunun
Aslında bunları 2012 için değilde her duamda ALLAH tan diliyorum

1:Tabiki en başta sağlık çocuğumun ailemin (dün çok kötüydüm hayatla bütün bağım koptu Allahım haslalara şifa)
2:Çocuğumu imanlı,hayırlı evlat yetiştirebilmek.
3:Eşim Mutlu huzurlu olacağı bir iş nasip olsun inş.kpss yi kazansın
4:Annemin babamın işleri yolunda gitsin.
5:Eşim ve babam namazlarını kılsın İNŞ
6:Kendi evimi almak nasip olsun inş
7:Arkadışım ....mutlu bir evlilik yapar inş
8:Mutluluğum huzurum bozulmasın,
9: Savaşlar olmasın artık,suçsuzlar ölmesin ,şehitler olmasın,
10:Azmimin geri gelmesini istiyorum.
11:Kendi evimi almayı nasip olur inş
12.herkesin duaları kabul olsun...

AMİİN

3 yorum:

  1. Bütün dileklerin kabul olur insaAllah canim...
    sevgiler;-)

    YanıtlaSil
  2. Hayırlısıyla dilekleriniz gerçek olsun inşallah.
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. güzel yorumlarınız için teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz.