Blog Dostlarım

19 Aralık 2011 Pazartesi

İlk ödülüm:)



Canım CİCİ BİCİM çok oldu ödülünü allalı anca kısmet oldu oturup yazmak şimdi bile beni bekleyen çok iş var ama içim rahat etmedi yazmadan duramadım:) buarada teşekkür ediyorum ödülün ve mim için.

Hakkımdaki 7 gerçeği açıklamam gerekiyomuş.bakalım neler çıkacak ortaya:)

1: Evet profilimdede bahsettiğim gibi çok kararsızım,kendim bile kendimden bunalıyorum bazen (canım eşim ALLAH sana sabır versin)

2: Cesaretli biriyimdir Allahtan başka birşeyden korkmam diyebilirim.Gerci enes doğduktan sonra bu huyum biraz değiişti.

3: Çok cana yakın olduğumu söylerler gülmeyi çok severim ve bir gülücüğün çok şey değiştireceğine inanırım ve bunun nimetlerindende faydalanırım sıkca:)

4: Kadere çok inanırım herşey olacağına varır düşüncesindeyim ,çok kasmam hiç birşeyi çok bunaldığım an ,vardır bundada hayır der kendimi rahatlatırım.(işe yaramadığı durumlarda olur tabi)

5: Çok sıkılgan bir yapım var cabuk sıkılırım uzun süre aynı yerde oturamam,aynı konuyu çok uzun süre konuşamam.

6: Çok azimli bi yapım yok her gün ayrı bir aktivite bulup karar verip emin olup sonra vazgecebilirim.Sonra hep aynı şeyler diye dert yanarım.

7: Cana yakınım dedim ama birde itiraf,5 senedir pendikte yaşıyorum vehala bir arkadaşım yok.çokta cana yakın değilim galiba:)

eveet bukadar.diğer mimde unutmuşum kimseyi mimlememmişim acemilik olsa gerek

KelebekGibi
zelis
ρємвє вℓσğυм
Şehirler Arası Aşk
pompişCE
queen_ff e yolluyorum

2 yorum:

  1. Merhaba
    bloğun bi harika tam çikolata tadında çok eğlencelisin umarım fıstık kızımdan zaman bulurumda sık sık ziyaretine uğrarım.
    hayırlı akşamlar:)

    YanıtlaSil
  2. Canımm en kısa sürede cevaplandırıcam bu güzel mim'i...

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz.