Blog Dostlarım

15 Ocak 2013 Salı

Kumaşlarım

Herkese merhabalar büyük sıkıntılardayım blogcuguma resim yükleyemiyorum...başka blog acmayı  bilem düşündüm,ama  sogurum diyede ertelerim barem html olaraktan ekliyim dedim.
Son cuma pazarıdönüşü elimde olanlar..taşıması olmasa dahada çoğalırlardı:)

Kırmızı kareli şuan uzun ceket olmakla mesgul.birde pelerin diktim modaya uyarak:)geri kalmayım dimi ama.
oda yakında...Bakalım diğerlerineye dönüşecek.Fuşyayla mavım mevsimlik çookk sevdim kendılerini söylemeden gecemicemm.

sevgilerr


7 yorum:

  1. Hepsi çok güzelmiş canım saks mavisi de harika kırmızı siyahlı da güzl güle güle kullan canm

    YanıtlaSil
  2. merhaba..pazar gezmelerini çok severim hadi bakalım bitmişlerini takipteyiz..
    bu arada bende beklerim
    http://smslescol.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. ah bu kumaş sevdası yedi bi,tirdi bizi:)

    YanıtlaSil
  4. hepsini çok beğendim...
    kolay dikişler diliyorum canım...

    YanıtlaSil
  5. merhaba bloğunuz çok güzel izleyicinizim bende sizi bloğuma beklerim sevgiler:)

    http://suslupuslublog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. ortada gördügüm kırmızı tüvit harika nereden bunlar:)

    YanıtlaSil
  7. kadıköy cuma pazarından.bugünde gittim hatta:)

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz.