Blog Dostlarım

16 Ekim 2012 Salı

Mim..

Herkese merhabalar nasılsınız?
nezmandır mim cevaplamıyodum canım arkadaşım roseone beni mimlemiş.bazı mimler sıkıcı olabiliyor ama bu gayet hoş geldi bana..cevaplıyım bakallım..

Çantamdaki 5 şey:
Valla çantam dopdoluydu ama hep ıvır zıvır boşuna ağırlık yapıyomuşum..gözlüğüm ,cüzdanım,sakızım,aynam(birkere bile kullanmasamda) kremim.tabıki anahtarım...
Farkettimki makyaj malz amıyorum yanıma.demek lazım olmuyo:)




                                                            Odamdakı 5 favori şey:
bendekı değeri bambaşkadır kalplı kutumun  sevgililer gününde tek taşımı güüler içinde bu kutuya koymuştu.cancağızım....

 Bu kurtarıcı sepetimde içine herşeyi alma özelliğine sahip ne bulursam içine atıyorum:)altını göstermedim bu yüzden:)
 EE odamdakı favori şeylerden bahsedip cicilerimi esgeçmek olmazdı dimi benım en favorilerim bunlar:)renk konusunda çokta geniş değilim sanırsam.


 Paşa kıracak korkusuya aldığım gece lambam..ve anılarıımm..
 Kocişin  kemer cekmecesini istila attım.garibime tek göz bıraktım diğerlerinide üste koyuyo:))eeee neyapalıımm.sığamıyorum hiç bir yere
Bu ay planladığım 5 şey:

1:Arkadaşlarımla görüüşmelerimi düzenli hale getirmek istiyorum
2:Kendime özel zaman ayırmak kendimle vakıt geçirmek istiyorumm..
3:.Paşamı oyun grubuna yazdırmak istiyorum.onada banada iyi gelecek.
4:Aklımda yapmak istediğim planladığım,okadar model varkı yapmak için sabırsızlanıyorum..
5:Ve spora gitmek istiyorum araştırma aşamasındayım..

Almak istediğim 5 şey:

1:Mevsimlik ayakkabı.
2:Eksik makyaj malzemlerimi tamamlamayıı
3:Paşama bayramlık almayıı
4:Eşime alışveriş yapmayı
5:KUMAŞŞ,KUMAAŞŞ doyamıyorum.ve yaka aksesuarları:))

cevaplamak isteyen herlese gönderiyorum bu güzel mimi..


2 yorum:

Düşünceleriniz.