Blog Dostlarım

27 Ağustos 2012 Pazartesi

Ses bir kii

Herkese merhabalar..
nezamandır giremiyorum bloguma özlüyorum derlerdide gerçekmiş yaww özleniyomuş,sizlerle yorumlarda buluşmayı,paylaşmayı özledim a dostlar..Ama ben özlenmedim galibaa:(

Size alanyadan sesleniyorum aslında 4 gündür buralardayım ama annemde bana misafir olduğu için yazma fırsatım olmadı.bugün yolcu ettim anacığımı ben 4 gün daha burdayım dört gün sonra bulucağımı bilsemde annemden ayrılmak üzdü beni doğrusu ALLAHIM annesinden babasından ayrı olanlara yardım etsin inş..

Arada face sayfamda gördüğüm güzel yerleri paylaşıyorum çok sık olmasada.Su kuşu olmuş durumdayım deniz hemen dibimizde olduğu için bende hep içindeyim paşam denizi çok sevdi hiç çıkmak istemiyo ama hasta oldu:( burnu şırılşırıl bronşiyolite cevirecek diye korkuyoruz.Allahıma emanet.

Tekrar görüşmek ümidiyle dönünce bol bol sohpetler ederiz inş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşünceleriniz.