Blog Dostlarım

14 Mayıs 2012 Pazartesi

Neler yapıyorum..

Herkese merhabalar


Haylı zaman olmuş blogcuğumu güncellemiyeli aslında buralardayımda yazasım yoktu nedense... neler yaptım neler yapıyorum son yazımda bahsettiğim gibi temizliğin düşünce aşamasından uygulama aşamasına geçmiş bulunmaktayım ama bu aradada haftanın hergünü dışarlardaydım temizlik yaparken olduğu gibi bırakıp gezmek varsa atlıyorum:) genelde birden yaparım temizliği bu sefer oda oda yapıyorum ama diğer odaya geçince benım atom karıncam diğer odayı eski haline getiriyor.

Böyle akıp giderken hayatım resimlerle özetliyim size
Bu güzel çicekler hediyem geç kaldığı için teselli armağanı olarak geldiler. paşam bi kaçtanesini yolsada gün boyunca cicecc diyo çiçekleri gösteriyo bende "enes aldı onları bana canım oğlum teşekkür ederim" diyorum mest oluyo kıkırdayıp duruyo:) bütün gün boyunca aynı muhabbet.. asıl hediyemi mağazada bulamayında int sipariş vermiş aşkım.ama ben anladım galiba:) fotoğraf makinemin ekranı kırılmıştı galiba yenileniyo kendileri:)hehe geçenki muhabbet profosyenel makineyide bilal(kaptan kardeşi) yurt dışından araştırır uygun fiyata ondanda alırız:) saol bitanem istemem hiç birşey düşünmen yeter....sevildiğini bilmek güzel....

Cumarteside canım arkadaşımın nişanı vardı ama benim kırık makınemın azizliğine uğradım herşey bulanık benden başkası çekemiyo yaaaa tek netresim bu buda boydan değil kıyafetimi gösteremiyorum size.Ama burdan cancaazıma teşekkür etmek istiyorum.kaç gündür ayakkabı alacağım diye işten gelip dükkan dükkan ayakkabı aradığı için orayada bak burayada bak diye bana yardımcı olduğu için tüm kararsızlıklarımı kaprislerimi çektiği için canım kocama sonsuz teşekkür ediyorum.ALLAH senden razı olsun.Sonunda aldım ayakkabımı ama yaovada topallayan birini gördüysenız benimdir.nezamandır topuklu giymediğimiçin çok zorlandım.neyde yalova ziyaretini belkim ayrı bir post yazarım ...
Babayla oğul kuşları kovalarken





Buda paşamdan teyzelerine bir öpücükkk muaaahhhhh





Annesine benzemiz fotoğraf makinesi görünce poz veriyo kuzu.binbir surat enes çünkü bunlardan bissürü var surat her şeyle girmiş..:)







Gecen postta kardeşimden bahsetmiştim ve nekadar takıntılı olduğundan pendikte biyerin yemeklerini begendi yaaa sürekli gelir burda yer artık,benim için iyioluyo aslında bana arkadaş ve değişik tatlar deniyorum sayesinde:) waffle ikimizinde çok sevdiği tatlılardan buluşunca bizden kaçamaz..







Menüden rast gele bişey seçiyoruz ne çıkarsa bahtımıza:)) güzel sevimli bir mekan birdaha gittiğimde dış çekimlerde yaparım artık gören bir makınem olacak yakında:))))




Buarada sürekli annemdeyim annesi uzakta olanlara ALLAH yardım etsinmi denir bilemedim.bende uzaktaydım ALLAHIMA şükür mucize gerçekleşti ve yakınıma geldiler.çok şanslıyım.daha sık görüşmek dileğiyle dostlarım....

sizleri çok seviyorum.paylaşmak gerçektende çok güzel paylaştığımızı hissettirmenizi bekliyorum.ALLAHA emnet olun

























6 yorum:

  1. Selam Fatmacim o resmine hayran kaldim dogrusu ;) Aslinda senden kombin postlari istemek lazim :P

    Bu arada dogru annesi uzak olanlara dua etmek lazim (benim gibilere...) Sende bolca sevgini göster, bikana kadar diycem ama anneler bikmaz sanirim :) Birde o yemek tabaginda gözüm kaldi :P

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. canım ya ne iyi ettin çok güzel pozlar ben o paşayıda yerim oo wafılmıdır nedir ne güzel görünüyo bende isterem gelince gidelim çok öptm canım seni görmek iyi geldi

    YanıtlaSil
  3. ALLAH yardımcın olsun aileden uzaklık gerçekten zor.ama maşallahlık bir eşin ve güzeller güzeli kızın var şanslısın.

    kobinler gelecek inş::)evt otabakşimdi olsa benımde canım çekti:)

    çoköpüyorumm

    YanıtlaSil
  4. haticecimm sen gel deeee canımızzın istediğini yaparız yeriiz ohhh.

    YanıtlaSil
  5. waffle istedim şimdiii...Blogger anneyim canım, takipteyim :) Beklerim bloguma :)

    YanıtlaSil
  6. +$3,624 PROFIT last week...

    Subscribe For 5 Star verified winning bets on MLB, NHL, NBA & NFL + Anti-Vegas Smart Money Signals!!!

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz.