Blog Dostlarım

9 Nisan 2012 Pazartesi

Dikkat bol resim çıkabilir...

Merhabalar cancağızlarım zahmet edip okuyan değer verip blogumu tıklayan değerli arkadaşlarım hepinizi seviyorum:)

Deyiiiiiiiiip başlıyım gecen günlerimin nasıl geçtiğine..ALLAHIMA şükürlerolsun huzur doluyum bu aralar,daimolsun inş..
Gecen hafta eşimin peşine takılıp takılıp attım kendimi sokaklara sabahların köründe yorulmadım insan mutlu olunca sevdikleriyle olunca bedenen yorulmuyo tatlı yorgunluk.Paşamın düzenini bozmadan gezdik oturduk güneşlendik..paşama ilk gelir gelmez bu çiçeklere hiiiiiç tutulmaz dedim saolsun bal oğlum annesini özellikle ananesini hiç üzmedi.


İşte harika kurabiyeler fırındanda yeni çıkmıştı elmalılar çok güzel yaaaaa.annem yaptı diye söylemiyorum yiyen bidaha yemek ister.:))canım çektii yaa.



Buda benim büyük kardeşim paşamın dayiiiii sı o olmasa paşanın peşinden koşturmaktan oturamazdım heralde.saolsun çookk anılarımız vardır kendisiylee:)) onun yüzünden çok dayak yemişliğimde ama ilk göz ağrım canım kardeşim.pek sevdirmez kendini burdan seveyim onu oooyy ablasının bitanesii oo etsiz yanaklarını koparırım senın:))



Top oynadı kuzum sıkıldıkca topu yola atıp dayii top diye çocuğu yola itti zavallı kardaşım.


Sonracımaaaa arkadaşım geldi balmı bal güzelmi güzel paşamdan 4 ay büyük bir kızı var.çocuklarla attıkkendimizi sokaklara aheste aheste ürüdük maltepe sokaklarında.pendikte oturuyorum pendikten çok maltepede geziyorum:)


Bakarmısınız şunların haline arabalardan ellerini uzatıyolar el ele tutmak için bal bunlar baaaall.



Bu resimde araya karışmış:) oturduğum yerden cektiydim..



Buda bebelerin arka cekimleri




Sonraaaaaa hep baktığımız gidelimmi nasıl acaba deyip girmediğimiz bir mekana girdik iyikide girmişiz,ufak çocuklar için park ve en güzeli parkın dibinde masamız vardı.oturduğum yerden çektim resmi.saatler geçti gözlemeside güzeldi çayıdaa oohh çocuklarda oynadı keyfimize diyecek yoktu.Saati anlamadık bile eşim dükkana gelmiş bilem geldi aldı saolsun.böyle bir gündaha geçti şükürler olsun.


Biz plan yaparken şeytan bize gülermiş,hafta başından plan yapmıştık annemle ananemle gelip cumartesiden bende kalacaklardı teyzemde sarıyerdende gelecekti pazar günde sarıyere gidecektik.tabiii kardeşcağızımın sınavları olduğu son gün aklına geldii .bizde cumartesiden gittik sarıyere,ama benım araba tutma olayım beni bitiriyo :(gittiğimdende bişi anlamadım ama balkonuma gecince unuttum herşeyi.boğaz havasını özlemişim.dayılar yengeler yemekler bebekler:)güzel geçti tabi.okadar bebegin içinde dayıcığımım imtihanı çok zor tedavi görüyorlar bebekleri olsun diye dualarınızı esirgemeyin çocukları böyle seven insanlara nasip et yarabbim.




Allaha emanet olun canlar okuduğunuz için ve yorumlarınıızı esirgemediğiniz için teşekkürler..

8 yorum:

  1. canım çok güzel gün geçirmişsin öyle insan sevdikleri ile olduğu zaman herşeyi unutuyor yorgunluk morgunluk kalmıyor:)

    YanıtlaSil
  2. oooooooy cok guzel vakit gecirmisiniz caniimm benim rabim daim etsin huzurunuzu insallah :)
    bu arada pasanin saclar gitmis mi ne :)))
    annecigininde ellerine saglik resimlerden belli nekadar guzel oldugu muuuaaah

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten tatlılar şahane gözüküyor.
    Annenin ellerine sağlık.Börek fotoğraflarını unutmadık :)
    Bebeciklerede bittim.İlla elele dolaşacaklar yani :))

    YanıtlaSil
  4. Tokideki Ses:evt canım ALLAHIM sevdiklerimizi eksik etmesin etrafımızdan.

    KeleBek MisâLi :canıım nasılda anladıınn:)saçların gittiğini pek sevmedim bu modeliama çok huysuzluk yapıyo berberde saolsun..amin hepimize bol huzur nasip olsun inş.yakın olsan postalardım kurabileyerden tatlılardan tamda kilo vermek isterken hehehe:)

    queen_ff :yaaa böyle iştee yaa arada gel ziyarete ses ver özletme kendini:))evt yaa kızlar başka oluo uzatıyo elini.beklerim bir gün buralara.

    YanıtlaSil
  5. güneş ve böyle güel geçirilen günler benim de çok hoşuma gidiyor. bol bol gezsin herkes, kimse evde oturmasın

    YanıtlaSil
  6. güneş ve böyle güel geçirilen günler benim de çok hoşuma gidiyor. bol bol gezsin herkes, kimse evde oturmasın

    YanıtlaSil
  7. canım inşallah dayına da bebişi olmayan tüm insanlara da rabbim nasip etsin..gerçekten zor bir imtihan..

    YanıtlaSil
  8. mehtapcım aslında biri beni dürtmeden çıkamıyorum dışarıya.ama güzel günlerde evde oturmak zor gerçekten..

    pompişçe:amiiinnn cnm gerçekten zor imtihan

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz.