Blog Dostlarım

23 Ocak 2012 Pazartesi

2 kombin

eveeett hafta sonundan bahsetmiştim güzel gecen hafta sonumda giydiklerim işte bunlarn


aynı hırkayla iki kombin yaptım anladımkı hırkaya ihtiyacım varmı:)
bu kahverengileri pazar günü giydim içindeki tuniği ben diktim yaka detayı var ama görünmüyo onlar için ayrı bir post gelecek inş.iki şal koldum ben penbe olanını taktım aslında diğer renk daha uyumluydu ama aben çok uyumdan hoşlanmıyorum illakı farklı bir renk olmalı.


Bunlarda cumartesiden üstlerine siyah kabanımı giymiştim.



Buda dükkandan üstümde duruşu elimdede paşanı inek balonu var:)



Kahve rengilerin üstüne siyah kabanımda kırmızımda olmadı bu zayıfkenki cicilerden 36 beden biraz zor olsada bunu giydim:)





Buarada temizlik yapıyodum halıları katlamışım:)aklıma birden resimlemek geldi paşayla hayli zozr oldu ama ..

işte böyle kombinlerim nasıllar sizce

































7 yorum:

  1. Valla hepsinide çok beğendim bende 36 giyiyorum :) maviside çok ciciymiş güle güle giy canımcım :) valla ben hiç kıyafet almıom bu ara o yüzdn kombin eklemiom :(( inş. ilerde artıkın

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller güle güle giy.Zıtlık konusunda bende aynı fikirdeyim.Baştan aşağı uyumlu renk giyince zebra gibi hissediyorum kendimi,farklı bir renk kullanmaya çalışırım bir şekilde o yüzden =)

    YanıtlaSil
  3. fatmacım çok güzel tabiki kombinlerin güle güle giyin hepsini..sanada çok yakışmıslar.

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler cancağızlarım sizlere layik olmayacalışıyorum:))))))iyiki varsınız

    YanıtlaSil
  5. çok yakışmış,çok beğendim,güzel günlerde giyin,sevgiler

    YanıtlaSil
  6. cok guzel kombinlemisin:) tabi insan zayifta olunca herbiseyi kombinliyor bazilari gibi degil ( benimkibi yani:p ) gule gule giy canim;)

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz.