Blog Dostlarım

24 Kasım 2011 Perşembe

Markafoni den aldığım ceketim

Nezamandır aldım dolabımda öylece duruyo garip ceketim,güyya 129 dan düşmüş 44 de 30 tl kuponum vardı 19tlye geldi bana gerçi pek tarzım değil(miş) hiç bişeyle uyduramadım.Heleki
batikte gördüğüm o güzelmi güzel çeketten sonra.Şiiimmdiiii arkidiişlerim neyle kombinleyebilirimki bu ceketi pek bir spor.
Bu arada modavesaıre nin çekilişini kazanmışım hiç ümidim yoktu pek çıkmaz bana böyle şeyler ama çok mutlu oldum çıktı.sevgiler kendilerine burdan.

Buda kapanış pozumuz olsun ee tatlıcının torunu merdane kullanmayı bilmezse ayıp olurdu değilmi.kızı bilmiyo gerçi ama neysee:)Mutfağımın dağınıklığına bakmayın saniyede bu hale gelebiliyo.


Birde öğretmenlerimizin öğretmenler gününü kutlarım.Enbaşta şuan hacda olan canım kayınvalidemin öğretmenler gününü kutluyorum

5 yorum:

  1. spor etek ve gömlekle kombinleyebilirsin canım birde çizmelerini gıydımı super olursun bence..

    YanıtlaSil
  2. bence ceket cok hos kot eteklerle güzel olacagını düsünüyorum

    YanıtlaSil
  3. evt kot etekle güzel olabilir.bideniyim saolun arkidişlerim

    YanıtlaSil
  4. Bu ceketler 99 dan asag değil burada, demek internet alışverişlerinde düşüş oluyor, ama ben net alışverişi yapmadıgımdan bi haberim :) Güzel ama giy bence yaa :)

    YanıtlaSil
  5. hala kombinleyemedim:)bakalım kısmet kombinleyince yayınlayacağım.

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz.